تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۳۴۷۹۸
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از روز شنبه تا اواسط هفته آینده انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق در استان باشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاحمد اسدی امروز درباره وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی امروز تا فردا جو نسبتا پایداری حاکم است؛ هر چند در برخی ساعات افزایش ابر را داریم بارش خاصی پیش‌بینی می‌شود که فرصتی برای شالیکاران بوده تا نسبت به شالی‌های رسیده اقدام کنند.
وی افزود: از عصر فردا با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر مهیا شود که احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز شنبه تا اواسط هفته آینده با استقرار جریانات مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج ضعیف تراز میانی انتظار داریم شاهد آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال رعدوبرق در استان باشیم.
اسدی درباره وضعیت دمای هوای استان در این مدت، بیان کرد: در این مدت دمای هوا نیز کاهش پیدا می‌کند  و در مجموع هفته آینده هفته خنک‌تر و بارش‌های متناوب خواهیم داشت.
وی یادآور شد: به کشاورزان توصیه می شود با توجه به اینکه هفته آینده آسمان استان غالبا ابری و احتمال رگبار پراکنده وجود دارد شالیکاران امروز و فردا نسبت به برداشت محصولات رسیده خود اقدام کنند.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران ادامه داد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته بیشینه دما مربوط به گلوگاه با ۳۳ و کمینه دما مربوط به سیاه‌بیشه با ۱۳درجه سانتی‌گراد بوده است.
اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا عمدتا مواج و از روز شنبه به‌صورت مواج بوده که به‌ویژه برای فعالیت دریایی و شنا مناسب نیست.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲