تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۴۳۴۷۸۶
رژیم صهیونیستی همزمان با ممانعت از ورود مواد سوختی به غزه، یک گذرگاه این منطقه را نیز مسدود کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمقامات رژیم صهیونیستی از صبح امروز (پنجشنبه) دایره محاصره منطقه غزه را تنگ‌تر کرده و از ورود مواد سوختی به این منطقه جلوگیری کردند.
به نوشته وبگاه عرب ۴۸، مدت ممنوعیت ورود مواد سوختی به غزه تا اطلاع ثانوی اعلام شده است و همزمان گذرگاه «کرم ابو سالم» در جنوب این منطقه نیز بسته شد.
همچنین طبق تصمیم جدید رژیم صهیونیستی، از این پس صیادان اهل غزه صرفا تا هشت مایلی ساحل می‌توانند به صید بپردازند.
تشدید محاصره جمعیت نزدیک به دو میلیونی غزه همزمان با حملات جنگنده‌ها و توپخانه رژیم صهیونیستی همراه شده است. این حملات از دو روز گذشته به بهانه پرواز بالن‌های آتش‌زا از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین آغاز شده و صبح امروز نیز ادامه داشت.
ساعت سه بامداد به وقت محلی، جنگنده‌های اسرائیلی یک موشک به سمت غرب شهر غزه و موشکی دیگری به سمت یک زمین کشاورزی در شرق «بیت حانون» شلیک کردند که تلفات جانی در پی نداشت اما موجب وارد آمدن خسارات مالی به دارایی‌های اهالی شد.
ارتش صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای گفته است که جنگنده‌ها و بالگردهای نظامی این رژیم همراه با تانک‌ها چندین هدف وابسته به جنبش حماس را در غزه هدف قرار دادند.
دو روز پیش نیز رژیم صهیونیستی ورود مصالح ساختمانی به غزه را ممنوع کرد. در واکنش به این حملات و محدودیت‌ها، «داوود شهاب» از رهبران جنبش جهاد اسلامی گفت: «مقاومت برای پاسخ به دشمن صهیونیستی تمامی ابزارهای لازم را به کار خواهد گرفت.»
«فوزی برهوم» سخنگوی حماس نیز گفته است که این جنبش هیچ زمانی محاتصره غزه را به عنوان یک واقعیت نخواهد پذیرفت و مردم فلسطین در قبال این موضوع سکوت نخواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴