تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۷۸۲
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران گفت: به عنوان نماینده قوه مجریه از اینکه کشورم با مشکلاتی مواجه است شرمنده هستم، البته مردم بدانند که دشمن تلاش کرد که همه راه‌های تنفس اقتصادی کشور با فشار دادن زانو ستم به روی مردم ببندد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمحمدباقر نوبخت صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران، اظهار کرد: ۱۸ طرح در استان مازندران با صرف سرمایه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی برنامه‌ریزی در دستور کار است که با این طرح  بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ شغل جدید در مازندران اضافه می‌شود و زمینه کاهش نرخ بیکاری استان را فراهم می‌کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه مازندران نرخ بیکاری یک رقمی دارد، تصریح کرد: در برخی از استان‌ها با نرخ بیکاری دو رقمی مواجه هستیم.
وی اضافه کرد: بخشی دیگری از فعالیتی که در سال ۹۹ در این استان باید شکل بگیرد ۱۰ پروژه مشخص وجود دارد که روز گذشته از این پروژه‌ها بازدید شده است.
نوبخت با اعلام اینکه در این سفر ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفتیم که ۳۷۵ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص داده شده است، گفت: باید به صورت جدی برای تکمیل پروژه‌ها در دستور کار قرار گیرد.
وی اضافه کرد: به عنوان نماینده قوه مجریه از اینکه کشورم با مشکلاتی مواجه است شرمنده هستم، البته مردم بدانند که دشمن تلاش کرد که همه راه‌های تنفس اقتصادی کشور با فشار دادن زانو ستم به روی مردم ببندد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطر نشان کرد: در حال حاضر فراتر از بحث صادرات نفت راه‌های انتقال پول به روی کشور ما بسته است، ما کشوری هستیم که ۵۰ میلیارد دلار صادرات غیرنفتی و ۴۵ تا ۵۰ میلیارد دلار واردات داشتیم و به صورت کلی مبادلات ۱۵۰ میلیارد دلاری ما با تحریم‌ها دچار مشکل شده است.
وی اضافه کرد: دشمن جنگ بزرگ اقتصادی را بر علیه ما تحمیل کردند که تابستان داغ را به اذعان خودشان رقم بزنند که مشاهده کردیم که تابستان در کشور خودشان داغ شدند، آنها انتظار داشتند که ما نتوانیم حقوق کارکنان را پرداخت کنیم و در پرداخت یارانه دچار مشکل شویم که الحمدالله همه نقشه‌های آنها خنثی شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲