رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ۲۰۰ هزار اشتغال با تسهیلات ارزان‌قیمت قرض‌الحسنه به مبلغ ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان ایجاد می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمرتضی بختیاری صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران اظهار کرد: در سال ۹۸ بیش از ۷ هزار اشتغال پیش‌بینی شد که بیش از ۶ هزار شغل با رقم بیش از ۹ میلیارد تومان عملیاتی شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: در کمیته امداد امام خمینی در مجموع در سال جاری ۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت قرض‌الحسنه داریم که ۲۰۰ هزار اشتغال با این تسهیلات ایجاد می‌شود.
بختیاری با بیان اینکه در سراسر استان در حوزه مسکن اقدامات مناسبی در دستور کار داریم،گفت: احداث ۲ هزار واحد مسکونی گره از مشکلات مسکن استان رفع می‌کند که بنیاد مسکن در استان‌ها بعد از دولت بزرگترین حمایت را انجام می‌دهند.
*ساخت 2هزار واحد مسکن محرومان در مازندران
علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: طرح‌های هادی متعددی در استان شروع شده که تاکنون در ۹۵ روستا عملیاتی شده است، ۱۳۶ هزار واحد مسکن روستایی بهسازی و نوسازی شده است.
وی ادامه داد: امروز ۲ هزار واحد مسکن محرومان را با اولویت مددجویان کمیته امداد امام خمینی آغاز می‌کنیم، در کشور ۷۷ هزار و ۹۴۰ واحد مسکن محرومان را طول یک‌سال اخیر در استان‌های مختلف در ۱۴ استان کلنگ‌زنی شده که بازه زمانی یکساله به بهره‌برداری می‌رسد، این ارقام بلاعوض بوده است که رقم ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان دولت تعهد و پرداخت کرده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: در  بارندگی و رانش اخیر تعدادی از روستاها در شهرستان‌های مختلف مازندران آسیب دیدند که نیاز به بررسی جداگانه‌ و مساعدت دولت در این بخش است.
وی اضافه کرد: در این بخش به تاسیسات زیربنایی خسارت وارد شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲