کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری عزاداری ایام محرم بر اساس تصمیمات ستاد کرونا در مازندران

23 مرداد 1399 ساعت 12:10

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مراسمات عزاداری ماه محرم و ضرورت اجرای کامل و جامع پروتکل‌های بهداشتی گفت: عزاداری ایام محرم بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در فضای باز بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار خواهد شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود بر ضرورت توجه به پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا تاکید کردند و از همین‌رو اوقاف و امور خیریه مازندران تابع تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا است.
وی با بیان اینکه با دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا درب بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران بسته است، افزود: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا برپایی نمازهای جماعت در آستان مقدس امامزادگان مازندران ممنوع بوده و هیأت امنای بقاع متبرکه موظف به اجرای کامل دستورات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مراسمات عزاداری ماه محرم و ضرورت اجرای کامل و جامع پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: عزاداری ایام محرم بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار خواهد شد.
حیدری بیان کرد: عزاداری ایام محرم در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران در فضای باز محوطه امامزادگان و با رعایت کامل و جامع فاصله‌گذاری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و تصمیم‌گیری‌های بیشتر در این زمینه منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 434759

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434759/برگزاری-عزاداری-ایام-محرم-اساس-تصمیمات-ستاد-کرونا-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com