تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۳۴۷۵۹
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مراسمات عزاداری ماه محرم و ضرورت اجرای کامل و جامع پروتکل‌های بهداشتی گفت: عزاداری ایام محرم بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در فضای باز بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار خواهد شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود بر ضرورت توجه به پروتکل‌های ابلاغی ستاد مقابله با ویروس کرونا تاکید کردند و از همین‌رو اوقاف و امور خیریه مازندران تابع تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا است.
وی با بیان اینکه با دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا درب بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران بسته است، افزود: بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا برپایی نمازهای جماعت در آستان مقدس امامزادگان مازندران ممنوع بوده و هیأت امنای بقاع متبرکه موظف به اجرای کامل دستورات و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به مراسمات عزاداری ماه محرم و ضرورت اجرای کامل و جامع پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: عزاداری ایام محرم بر اساس تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران برگزار خواهد شد.
حیدری بیان کرد: عزاداری ایام محرم در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان مازندران در فضای باز محوطه امامزادگان و با رعایت کامل و جامع فاصله‌گذاری و اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و تصمیم‌گیری‌های بیشتر در این زمینه منوط به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴