تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۷۵۷
استاندار مازندران با بیان اینکه هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران قرار است در فرابوس عرضه شود،گفت: همچنین قرار است شرکت‌های صنایع چوب و کاغذ، فولادین ذوب، نکا چوب فعالیت خویش را به صورت ویژه در بورش در دستور کار قرار دهند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاحمد حسین‌زادگان صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران،اظهار کرد: تکمیل سد هزار با اعتبارات محدود تعیین شده قابل عملیاتی نیست.
وی با اعلام اینکه زباله معضل جدی استان مازندران است، افزود: اعتبارات مناسبی در این بخش برای ساماندهی پسماند اختصاص پیدا کرده است و در بازدید از زباله‌سوز ساری اعلام شده است که هر مقدار اعتبار نیاز باشد به تکمیل پروژه زباله سوز ساری اختصاص پیدا می‌کند.
استاندار مازندران در ارتباط با سد کسلیان، گفت: فرایند اداری ساخت این سد انجام شده که تنها در بحث ماده ۲۳ نیاز به توجه ویژه دارد، با ایجاد این سد بیش از ۳۰۰ میلیون متر مکعب آب‌های سطحی استان را جمع آوری می‌کند.
وی در ارتباط با توجه به تکمیل بیمارستان‌های نیمه‌تمام استان، گفت: بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در ایام کرونا کمک شده است که بیمارستان رازی و سپاه نیاز به کمک دارد، بیمارستان‌های نیمه‌تمام در اعتبارات مرحله اول کمک شده است، بیمارستان رازی نیاز به اعتبارات ویژه دارد.
حسین‌زادگان خاطر نشان کرد: اماکن ورزشی از دولت قبل و قبل‌تر به جا مانده است، در این دولت اقدامات خوبی انجام شده اما به بهره‌برداری نرسیده است، تکمیل پروژه ۶ هزار نفره در ساری، تالار مرکزی و کتابخانه سال‌ها این پروژه توسط مردم مطرح می‌شده است که اعتبارات مناسبی در این سفر اختصاص پیدا کرده است.
وی یادآور شد: سالن ورزشی جویبار و ۶ هزار نفره جز خواسته‌های مردم بوده است که کلنگ‌زنی شده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه هلدینگ ثروت‌آفرینی مازندران قرار است در فرابوس عرضه شود،گفت: همچنین قرار است شرکت‌های صنایع چوب و کاغذ، فولادین ذوب، نکا چوب فعالیت خویش را به صورت ویژه در بورش در دستور کار قرار دهند.
وی ادامه داد: ۸۵ درصد از سواحل مازندران آزاد شده است، این انتظاری بوده که مردم داشتند بعضی از دستگاه‌های دولتی و نیروهای مسلح همکاری داشته باشند که پنج درصد نیروهای مسلح، پنج درصد بخش خصوصی و پنج درصد در اختیار بخش‌های دولتی است.
حسین‌زادگان ادامه داد: در سد گلورد ۱۰۰ میلیارد تومان داده شده است، انتظار داریم که به این سدها توجه ویژه شود و اطمینان دارم که با توجه به مقتضیات زمان انجام شود، از بابت آب‌بندان‌های با ردیفی که ایجاد شده است ۱۰۰ آب‌بندان بازسازی شده است.
وی ادامه داد: الویت ما در استان مازندران حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال جدید است، ظرفیت خوبی در دریا داریم که مجوز فعالیت اسکلت بی‌نام را در سطح دریا گرفته‌ایم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴