تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۳۴۷۴۱
مسؤول دارالشفای مسجد مقدس جمکران از آغاز طرح درمان 300 خانواده محروم در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه با همکاری خادمان این مکان مقدس در قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی» خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدکتر علی بیگدلی با اشاره به اینکه دارالشفای مسجد مقدس جمکران در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه با همکاری خادمان این مکان مقدس در قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی اقدام به خدمت رسانی به خانواده های بی بضاعت از چند منطقه محروم قم کرده است، اظهار کرد: در مرحله نخست این طرح خدمات پزشکی رایگان شامل ویزیت، آزمایشگاه و اقلام دارویی به خانواده های تحت پوشش ارائه می شود.
وی با اشاره به اینکه در این مسیر برخی خیرین سلامت نیز به ما کمک خواهند کرد، گفت: در مرحله اول ویزیت عمومی انجام می شود و اگر نیاز به درمان تخصصی تر بود بر اساس تشخیص پزشکان این کار انجام و بیماران به پزشکان متخصص ارجاع می شوند تا درمان تکمیلی بر روی آنان انجام شود.
مسئول دارالشفای مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: این حرکت در پاسخ به امر رهبر معظم انقلاب برای کمک مومنانه به محرومین انجام می شود و تلاش می کنیم این کار با حفظ شان بیماران صورت بگیرد و مثمر ثمر واقع شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴