مدیرکل بنیاد شهید مازندران عنوان کرد

رسانه‌ ها پیشگام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۳۴۶۹۸
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: قلم فرسایی در جهت معرفی، اشاعه، نشر و گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و فداکاری، رسالت اصلی خبرنگاران است.
۰
plusresetminus
رسانه‌ ها پیشگام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
به گزارش بلاغ، هدایت مظلومی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دارند اظهار کرد: قلم فرسایی در جهت معرفی، اشاعه، نشر و گسترش فرهنگ ایثار، جهاد و فداکاری، رسالت اصلی خبرنگاران است.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران بازوی توانمند و گره گشای بسیاری از مسائل هستند گفت: خبرنگاران بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده، طلایه داران واقعی و سفیران حقیقی تنویر افکار عمومی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران پر تلاش عرصه خبر تبریک گفت و افزود: تعامل و همکاری شایسته اصحاب رسانه استان با بنیاد شهید ستودنی است و این روند تعاملی و ارتباط متقابل باید بیشتر شود.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران تصریح کرد: خبرنگاران ایثارگران جزو بدنه بنیاد هستند و با استفاده از توانمندی و ظرفیت های بالای خود می توانند در جهت رفع مشکلات مخاطبین و جامعه هدف نقش ارزنده ای ایفا کنند.

این مسئول شیوه ابلاغ پیام به نسل سوم و چهارم انقلاب را در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت ضروری دانست و گفت: معرفی شهدا و ماندگار کردن یاد و نام شهیدان گرانقدر باید در قالب هنر برای جوانان بازگو شود.

مظلومی در خصوص وضعیت جامعه ایثارگری و شیوه های خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان، اقدامات بنیاد در بخش درمان، ساماندهی مسکن ایثارگران، گلزار شهدا، پایش سلامت ایثارگران، خدمات بیمه های درمان، آموزش عالی و عمومی، مشکل اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر، طرح تکریم و سپاس از ایثارگران، برنامه های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت ... گزارشی ارائه کرد.

وی ادامه داد: خبرنگاران بازوی توانمند بنیاد شهید در جهت ارائه خدمات مطلوب و مثبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و آزادگان محسوب می‌شوند.‌

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: خبرنگاران باید تصویرگر حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و اشاعه دهنده روحیه مجاهدت، جهاد و ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان به‌ویژه شهیدان همیشه جاوید، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز باشند.

مظلومی ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه ارزشی خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه در جهت آگاهی بخشی، تنویر افکار عمومی، آشناسازی نسل سوم و چهارم انقلاب با استقامت، از خود گذشتگی و ایثارگری آزادگان عزیز در دوران اسارت حضور پر رنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰