تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد مطلب : ۴۳۴۶۸۶
معاون رئیس جمهور از اختصاص 1400 میلیارد تومان بودجه به استان مازندران خبر داد و افزود: این اعتبار برای بخش جهش تولید و اشتغالزایی 4800 نفر تا پایان امسال به مازندران اختصاص می‌یابد.
۰
plusresetminus
اشتغال‌زایی 4800 نفر در مازندران تا پایان امسال
به گزارش بلاغ، محمدباقر نوبخت در بازیدد از تصفیه خانه فاضلاب ساری اظهار کرد: این تصفیه خانه تا دو ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

در جریان این بازدید؛ تست آزمایشی مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری به ظرفیت ۲۳۵۰۰ مترمكعب در شبانه روز و ۱۰۵ هزار نفر انجام شد.

این طرح تا مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد و تا آذر ماه به طور كامل تكمیل می‌شود.

 طرح تصفیه خانه فاضلاب مدول دوم شهر ساری كه از سال ۹۳ عملیات اجرایی آن شروع شد، با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیكی در دست اجراست و با بهره برداری از این پروژه حدود ۲۵ درصد از شهروندان ساری از تصفیه فاضلاب شهری برخوردار می شوند.

براساس آمار میزان برخورداری مازندران از تصفیه خانه فاضلاب حدود ۲۰ درصد است كه نسبت به میانگین كشوری حدود ۳۰ درصد كمتر است.

وی از اختصاص 1400 میلیارد تومان بودجه به استان مازندران خبر داد و افزود: این اعتبار برای بخش جهش تولید و اشتغالزایی 4800 نفر تا پایان امسال به مازندران اختصاص می‌یابد.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور همچنین از جاده مواصلاتی جوادالائمه فرودگاه دشت ناز ساری بازدید کرد.

نوبخت پس از بازدید این جاده، بر تسریع و تکمیل هر چه زودتر این محور تاکید کرد.

نوبخت سپس از کارخانه زباله سوز ساری، سد لاستیکی، تالار فرهنگی مرکزی، ورزشگاه در حال ساخت کشتی و پیست دوچرخه سواری جاده ساری- قائم شهر و بیمارستان ۳۴۱ تختخوابی شهرستان ساری بازدید کرد.

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در این سفر، در مراسم کلنگ‌زنی احداث دو هزار واحد مسکن محرومان استان مازندران هم شرکت خواهد کرد و در جلسه اقتصاد مقاومتی استان نیز حضور خواهد یافت.

از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه دکتر نوبخت به مازندران، بازدید از طرح احداث پل چهارم شهرستان بابلسر، کمربندی بابل به شیرگاه، بیمارستان جایگزین شهرستان قائمشهر، رینگ هچیرود نشتارود، فرودگاه بیشه کلا و افتتاح کارخانه زباله سوز نوشهر و کمپوست پسماند تنکابن خواهد بود.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴