تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
کد مطلب : ۴۳۴۶۲۸
۲۱۳ بیمار جدید کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در حوزه علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و در بیمارستان‌ها بستری شدند.
۰
plusresetminus
213 بیمار جدید کرونایی در مازندران شناسایی شدند/ترخیص 293 بیمار از بیمارستان‌ها
به گزارش بلاغ، براساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۲۱۳ بیمار کرونایی جدید ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان پذیرش و در همین مدت ۲۹۳ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: شبانه روز گذشته ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری و ۲۳۷ نفر نیز ترخیص شدند.

موسوی با بیان اینکه اکنون هزار و ۱۹۰ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری اند گفت: ۲۲۴ بیمار نیز با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه مسافرت، برگزاری مراسم عروسی، ختم و اجتماعات بهترین مکان‌ها برای انتقال این ویروس کشنده است، گفت: راه انتقال این ویروس، از شخص به شخص است و به دلیل پوشش‌دار بودن کرونا، افراد آلوده کانون انتقال این بیماری هستند، بنابراین مردم ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، دست و صورت خود را با آب و صابون بشویند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به پذیرش ۳۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در شبانه روز گذشته در ۴بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه و ترخیص ۵۶ نفر با بهبودی نسبی، تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۲۸۰ نفر اعلام کرد.

سیدفرزاد جلالی افزود: ۵۱ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴