تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۳۴۶۲۵
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد، گفت: با خصوصی شدن دو تیم فوتبال پایتخت چهره فوتبال ایران تغییر مثبتی می کند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مسعود سلطانی فر درباره آخرین وضعیت خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: مطابق برنامه بدون حتی یک روز اتلاف وقت، برنامه را شخصا به همراه مدیران و متخصصان سازمان خصوصی سازی و فرابورس دنبال می کنم .
وی درباره اجماع نهادهای مختلف برای واگذاری استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه و در ادامه افزود: برای خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس اراده و تفاهم ملی وجود دارد و این کار با شهامت، بدور از انتقاد های خرده بینانه و براساس اصول حاکم بر خصوصی سازی در حال انجام است.
 سلطانی فر با اشاره به ظرفیت های قابل توجه بخش خصوصی خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، چهره فوتبال ایران تغییر بزرگ و مثبتی خواهد کرد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: با واگذاری این دو تیم ظرفیت های معطل مانده اقتصادی آنها شکوفا می شود و هواداران عملا در اداره انها سهیم می شوند و نتایج درخشان آن را خواهند دید.
سلطانی فر در پایان تاکید کرد : اگر امروز به فکر خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس نباشیم و برای اداره آنها تنها متکی به درآمد های محدود فعلی باشیم ، مسلما در آینده گرفتاریهای عمیق تری پیدا می کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴