BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> در جلسه روحانی با مدیران نقش آفرین در عرصه تولید دارو و واکسن چه گذشت | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۳۴۶۱۵
معاون دفتر رئیس‌جمهوری به بیان روایتی از آنچه در جلسه دیروز رئیس جمهوری با مدیران نقش آفرین در عرصه تولید دارو و واکسن پرداخت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
«‏امروز رئیس جمهوری از نقش‌آفرینان عرصه‌ی تولید دارو و ‎واکسن میزبانی کرد؛ عرصه‌ای که اینک میدان تلاش بی‌وقفه‌ی بخش خصوصی، شرکت‌های نوپای ‎دانش بنیان و همچنین مراکز بزرگ و شناخته‌شده این عرصه است.
‏میهمانان رئیس جمهوری از پیشرفت‌های قابل توجهی سخن گفتند؛ پیشرفت‌هایی که متکی به سرمایه‌گذاری مؤثر دولت در زیرساخت‌های مرتبط با تولید ‎واکسن و همچنین پویایی و اثربخشی شرکت‌های ‎دانش_ بنیان پرشماری است که در سال‌های اخیر آغاز به کار کرده‌اند.
‏آنچه از همه چیز الهام‌بخش‌تر است و امیدآفرین‌تر، اعتماد به نفس غرورانگیز آنهاست آن‌هم در تلاشی همپای کشورهای پرسابقه در تولید ‎واکسن. اما آنچه بر این غرور وامید می‌افزاید تکاپویی است که در زیر سایه‌ی سنگین ‎تحریم انجام می‌شود، اینکه تحریم هم نمی‌تواند میل به پیشرو بودن را سرکوب کند.»
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴