تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۳۴۶۰۰
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشته جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آبان‌ماه این کشور رئیس‌جمهور ایده‌آل رژیم صهیونیستی است.
۰
plusresetminus
نیویورک‌تایمز: جو بایدن رئیس‌جمهور ایده‌آل اسرائیل است

به گزارش بلاغ، در حالی که در ایران بسیاری از غربگرایان و مدعیان اصلاحات به‌دنبال ریاست‌جمهوری بایدن در انتخابات آبان‌ماه آمریکا هستند تا شاید، گشایشی در اقتصاد ایجاد شود! و متوهمانه فکر می‌کنند ریاست‌جمهوری بایدن به نفع ایران است، روزنامه «نیویورک‌تایمز» رسانه نزدیک به حزب دموکرات نیز، با انتشار مطلبی نوشت «بایدن رئیس‌جمهور ایده‌آل اسرائیل است»، تا بدین ‌ترتیب، آب پاکی را روی دست آنها ریخته شود.

 این روزنامه آمریکایی در گزارش خود سعی کرده دغدغه رژیم صهیونیستی مبنی بر پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را رفع کند؛ تا آنجا که نوشته «با پرزیدنت بایدن به اسرائیل حسابی خوش می‌گذرد».

بنابر نوشته نیویورک‌تایمز، جو بایدن نامزد منتخب دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰، به دفعات علاقه خود را به رژیم صهیونیستی ابراز کرده است. در آوریل ۲۰۱۵، او طی سخنانی گفته بود: «نامم جو بایدن است و همه می‌دانند که عاشق اسرائیل هستم». طبق این گزارش تأثیر ابراز علاقه بایدن به رژیم صهیونیستی به حدی است که همه مقامات بلندپایه این رژیم می‌گویند او ایده‌آل‌ترین رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا خواهد بود!

 بر اساس این گزارش از نظر صهیونیست‌ها، البته ایده‌آل‌ترین گزینه پیش‌رو، پیروزی مجدد دونالد ‌ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ است اما چنانچه بایدن هم پیروز شود؛ زیاد ناراحت نخواهند شد چرا که مثلاً در مقایسه با بیل کلینتون که فردی ناشناخته بود یا حتی باراک اوباما که با صراحت از تل‌آویو انتقاد می‌کرد؛ بایدن هم لحنی دوستانه دارد و هم سابقه‌اش در حمایت از صهیونیست‌ها  عیان است!
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴