رئیس اداره بهداشت آمل خبر داد

وضعیت آمل همچنان قرمز/ ضریب کرونا به یک نرسید

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۵۸۶
رئیس اداره بهداشت آمل گفت: تا زمانی که ضریب یک نشده است نمی توانیم بگوییم وضعیت بهتر شده است، هر چند نسبت به گذشته بیماران بستری کاهش یافته است و سیر نزولی داشته ایم.
۰
plusresetminus
وضعیت آمل همچنان قرمز/ ضریب کرونا به یک نرسید
فرامرز اکبری در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه وضعیت آمل فوق‌العاده قرمز است، اظهار کرد: همچنان وضعیت شهرستان همچنان قرمز است و بیش از 280 نفر  در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه همچنان ضریب دو در افزایش بیماران کرونایی داریم، عنوان کرد: تا زمانی که ضریب یک نشده است نمی توانیم بگوییم وضعیت بهتر شده است، هر چند نسبت به گذشته بیماران بستری کاهش یافته است و سیر نزولی داشته ایم.

رئیس بهداشت امل تصریح کرد: انتظار داریم این وضعیت به بهبودی پیش برود و مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را ادامه دهند و مانند گذشته غافل نشوند تا دوباره شاهد موج جدید نباشیم.

وی با تاکید اینکه تنها راه برای کاهش این بیماری رعایت اصول بهداشت همگانی است، خاطرنشان کرد: باید در بیرون از منزل ماسک بزنند، در مکان های شلوغ حضور نداشته باشند و فاصله اجتماعی را حد المکان رعایت کنند.

اکبری به ضرورت توجه مردم به پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و افزود: کم توجهی به رعایت موارد بهداشتی، فاصله اجتماعی و برگزاری مراسمات باعث شد بعد از مدتی، شاهد روند افزایشی هستیم.

وی رعایت به در خانه ماندن توصیه کرد و یاداور شد: از تجمع چه بصورت خانوادگی باشد و چه بصورت کاری خودداری کنید و حتما فاصله اجتماعی را با اطرافیان رعایت کنید.

آمل از 11 تیرماه وضعیت قرمز گرفت، شاید از زمانی که بیش از 420 بیمار بستری امار 280 خوب باشد، اما به گفته برخی از منابع اگاه بیمارانی که بستری هستند در شرایط بدی به سر می برند و آمار فوتی ها همچنان بالاست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲