معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران اعلام کرد

نزاع و درگیری فردی در صدر جرایم الویت‌دار مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۳۴۵۷۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: براساس برآوردهای انجام شده در معاونت اجتماعی استان، نزاع و درگیری فردی، گرایش به اعتیاد صنعتی، سرقت منزل، بدحجابی، اختلاف و نابسامانی‌های خانوادگی از جرایم اولویت‌دار استان است.
۰
plusresetminus
نزاع و درگیری فردی در صدر جرایم الویت‌دار مازندران
به گزارش بلاغ، سیدجعفر ساداتی در مراسم تجلیل از خبرنگاران مازندران به مناسبت هفته خبرنگار در محل معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، با تبریک این روز به فعالان رسانه در استان مازندران، اظهار کرد: رسانه‌ها، منابع موثق اخبار برای جامعه هستند و مردم بر اساس این اخبار و اطلاعات در حوزه‌های گوناگون، تصمیم‌گیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه چه اخباری و چگونه باید به دست مردم برسد، مسئله بسیار مهمی است؛ افزود: شما خبرنگاران، امین مردم هستید و لذا یک خبر باید روسن، صحیح، واضح و موثق باشد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطرنشان کرد: مردم به استناد این اخبار، در مورد بسیاری از اشخاص و دستگاه‌ها، قضاوت می‌کنند و نگاه خیلی‌ها نسبت به نظام، حکومت اسلامی و تمام ارگان‌ها و نهادهای دولتی از این منابع، نشأت می‌گیرد و لذا این نکته بسیار مهم است.

ساداتی ادامه داد: ما بدنبال این موضوع هستیم تا اقدامات پلیس را از طریق رسانه‌ها به مردم اعلام کنیم و از این طریق، اعتماد مردم را به پلیس افزایش دهیم تا مردم نیز در ایجاد امنیت و آرامش با پلیس، همراهی و همکاری کنند.

وی عنوان کرد: طبیعی است که انتشار برخی اخبار ناموثق و تنش‌زا مثل برخی اخباری که طی روزهای اخیر در فضای مجازی در خصوص قتل و یا خودکشی، منتشر می‌شود، چه اندازه می‌تواند آرامش روانی و امنیت اجتماعی را تحت‌الشعاع قرار دهد و ما بر آن هستیم تا به کمک شما رسانه‌ها، این امینت و آرامش را تعمیق ببخشیم.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، بیان کرد: انتشار اخبار کذب و یا حتی صحیح اما بد و پر چالش، امنیت روانی جامعه را بر هم می‌زند و لذا حساسیت در انتشار اخبار، یک نکته کلیدی است.

ساداتی در خصوص مهم‌ترین جرایم الویت‌دار مازندران نه بر اساس تعداد جرایم ارتکابی بلکه بر اساس نظرسنجی اجتماعی از کارشناسان و فعالان انتظامی و دانشگاهی، اذعان کرد: براساس برآوردهای انجام شده در معاونت اجتماعی استان، نزاع و درگیری فردی، گرایش به اعتیاد صنعتی، سرقت منزل، بدحجابی، اختلاف و نابسامانی‌های خانوادگی از جرایم اولویت‌دار استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴