تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۳۴۵۷۵
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران از تسهیلات کم‌بهره محدود 10 میلیون تومانی به خبرنگاران عضو خانه خبر داد.
۰
plusresetminus
آخرین جزئیات تسهیلات به خبرنگاران مازندرانی/23 مردادماه آخرین مهلت ارسال کتبی متقاضیان
ساسان شیخی در گفت‌وگو با بلاغ در خصوص آخرین جزئیات تسهیلات کم بهره به خبرنگاران مازندران به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار، اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه‌ای که فی ما بین خانه مطبوعات و سازمان نظام مهندسی مازندران امضا شد، مقرر شد تا به تعداد محدودی از خبرنگاران، تسهیلات کم بهره به مناسبت روز خبرنگار تخصیص یابد.

وی افزود: این وام به مبلغ 10 میلیون تومان با سود 2.5 درصد از بانک قرض‌الحسنه مهر است که بنا است تنها به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، با یک ضامن تعلق می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران، خاطرنشان کرد: ما سهمیه‌هایی را به هر شهرستان بسته به تعداد اعضای عضو خانه مطبوعات در نظر گرفته‌ایم که اگر تقاضاها بیش از سقف سهمیه‌های در نظر گرفته شده باشد، با توجه به محدودیت سهمیه‌ها، قرعه کشی انجام می‌شود.

شیخی ادامه داد: قرعه‌کشی به صورت کلی و استانی انجام نمی‌شود و بلکه به صورت شهرستانی و به نسبت تعداد اعضای عضو هر شهرستان در خانه مطبوعات انجام می‌شود.

وی متذکر شد: متقاضیان بنا بر قوانین بانکی نباید چک برگشتی و اقساط عقب مانده داشته باشند و افراد با این شرایط، امکان برخورداری از تسهیلات برایشان ممکن نمی‌باشد.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران، تصریح کرد: متقاضیان و مدیران رسانه‌ها تا پایان پنج‌شنبه هفته جاری مورخ 23 مردادماه فرصت دارند تا تقاضای خود را به صورت مکتوب به خانه مطبوعات استان، ارسال کنند.

شیخی اعلام کرد: تسهیلات کرونایی به خبرنگاران به مبلغ 20 میلیون تومان و بریا مدیران رسانه‌ها تا سقف 50 میلیون تومان نیز با سود 18 درصد وجود دارد که متقاضیان این تسهیلات نیز می‌توانند با درخواست کتبی به خانه مطبوعات، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: در حال رایزنی برای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بانک سینا هستیم که در صورت توافق بنا است 70 وام 5 میلیون تومانی با سود 4 درصد، برای اعضای خانه مطبوعات فراهم می‌شود که در صورت توافق، به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رساند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما