تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۳۴۵۷۰
رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، با اشاره به تداوم گرانی قیمت مرغ در بازار مازندران، گفت: همچنان بین قیمت‌ها در کف بازار و نرخ مصوب تنظیم بازار، فاصله وجود دارد و ورود مرغ‌های دولتی به کمتر شدن این فاصله نکرده است.
۰
plusresetminus
فاصله 5000 تومانی قیمت مرغ در مازندران با نرخ مصوب تنظیم بازار!/مردم تمایلی برای خرید مرغ دولتی ندارند
کامران هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار مرغ و تخم‌مرغ در بازار مازندران اظهار کرد: قیمت هر کیلو مرغ در بازارهای مازندران بین 19 الی 20 هزار تومان است.

وی در خصوص علت افزایش مجدد قیمت مرغ طی روزهای اخیر، افزود: نزدیک به 10 روز است که قیمت مرغ، روند صعودی پیدا کرده است و علت اصلی این است که زمینه مرغ در بازار کم است.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: افزایش تقاضا و کمبود در عرضه، موجب تداوم این روند صعودی طی هفته‌های اخیر شده است و قیمت در شرایط حاضر، کاملا به عرضه و تقاضا، بسته است.

هاشمی ادامه داد: از سویی دیگر با توجه به قیمت نهاده‌ها، هزینه‌های جاری و حمل‌ونقل، برای مرغدار نیز قیمتی کمتر از نرخ فعلی بازار، مقرون به صرفه نیست.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ورود مرغ‌های تنظیم بازاری 13 هزار و 500 تومانی به حداقل توقف این روند، کمک نکرده است؛ عنوان کرد: مرغ‌های تنظیم بازاری به وفور در بازار وجود دارد، اما مسئله این است که مردم رغبتی به خرید تنظیم بازاری و یا همان دولتی ندارند و کششی در بازار برای خرید مرغ دولتی وجود ندارد.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، در خصوص تداوم فاصله قیمتی بازار با نرخ مصوب تنظیم بازاری، اعلام کرد: بله، همچنان این فاصله وجود دارد و عملا بازار به سمت نرخ مصوب، حرکتی نکرده است.

وی گفت: به نظر می‌رسد قیمت‌ها تا پایان مردادماه به همین منوال باشد و امید داریم با توجه به سیاست‌های در دست اجرا، شاهد کاهش قیمت مرغ در ماه آینده باشیم.

رئیس اتحادیه مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، با اشاره به افزایش قیمت تخم مرغ در بازار طی هفته‌های اخیر البته با شیب صعودی کم، متذکر شد: قیمت هر شانه تخم مرغ در بازارهای مازندران، 20 هزار تومان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴