تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵
کد مطلب : ۴۳۴۵۶۴
خادمیاران رضوی در استان مازندران با ذبح 402 رأس دام شامل گوسفند، گاو و گوساله، گوشت گرم بین 5400 خانواده محروم این استان توزیع کردند.
۰
plusresetminus
توزیع گوشت گرم بین 5400 خانوار مازندرانی توسط خادمیاران رضوی
به گزارش بلاغ، دبیر کانون‌های خدمت رضوی در مازندران طی گفتگویی با خبرنگار ما، با اعلام اینکه در عید قربان امسال خادمیاران امام رضا علیه‌السلام در مازندران متعاقب فرمایشات مقام معظم رهبری، امسال تلاش خود برای خدمت به محرومان را افزایش دادند، اظهار کرد: امسال به همت خادمیاران حضرت رضا علیه‌السلام، تعداد 402 رأس گوسفند و گاو و گوساله ذبح شد و بسته‌های گوشت یک و نیم کیلویی بین 5400 خانواده محروم این استان توزیع شد.
محمداسماعیل امام‌زاده با اشاره به ارزش 644 میلیون و 850 هزار تومانی این دام‌ها، اضافه کرد: همچنین غذای گرم به تعداد 7500 پرس از سوی خادمیاران مازندران طبخ و بین محرومان توزیع شد.
وی تعداد سبد کالای توزیعی بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا طی تیرماه را 2127 سبد به ارزش 428 میلیون تومان و ارزش ریالی خدمات به بیماران و محروما این استان در تیرماه را مبلغ یک میلیارد و 245 میلیون تومان ذکر کرد.
دبیر کانون‌های خدمت رضوی در مازندران در پایان افزود: ان‌شاالله خدمات‌رسانی به محرومان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا براساس برنامه رزمایش استان همچنان ادامه خواهد یافت و خادمیاران ثامن‌الحجج علیه آلاف‌التحیه والثناء تا آخرین لحظه در کنار مردم با محوریت امام رضا علیه‌السلام باقی خواهند ماند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴