تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۴۳۴۵۴۴
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: سؤال 2 نفر از نمایندگان در امور استخدامی و پیمانکاری در کمیسیون اجتماعی مطرح شد که نمایندگان سؤال‌کننده برای ارائه پاسخ یک ماه به وزیر فرصت دادند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز سؤال از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در دستور کار کمیسیون قرار داشت.
وی افزود: ‌در این نشست علی بابایی و محمدرضا صباغیان نمایندگان ساری و مهریز هر کدام 2 مورد سؤال را در امور استخدامی و پیمانی از وزیر راه مطرح کردند.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در نهایت هر 2 نماینده به وزیر یک ماه فرصت دادند تا پاسخ لازم را به نمایندگان ارائه کند و نتیجه سؤال را که قانع شده‌اند یا نه مراعا گذاشتند.
اسماعیلی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه امروز طرح استخدام آموزشیاران نهضت سوادآموزی به عنوان کمیسیون فرعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.گ





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴