تنها پس از 16 ساعت از اعلام هدیه روز خبرنگار، 5 هزار خبرنگار از طریق سایت رایتل هدیه خود را دریافت کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی رایتل، در ساعات ابتدایی روز شنبه 19 مرداد ماه پیامک اطلاع¬رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر اعلام جزییات دریافت 120 گیگابایت اینترنت روز خبرنگاران برای اصحاب رسانه ارسال شد.
در بازه زمانی 16 ساعت پس از ارسال این پیامک (تا ساعت 14 روز 19 مرداد ماه) 5 هزار خبرنگار از طریق لینک رایتل هدیه خود را دریافت کردند.
همچنین تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا آن دسته از خبرنگارانی که موفق به فعال سازی هدیه خود نشده اند از طریق تماس با خط 200  با سیم‌کارت رایتل و از سایر خطوط با ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
گفتنی است عمده مشکل مطرح شده از سوی افرادی که موفق به ثبت نام نشده اند مربوط به عدم دریافت پیامک و یا ثبت شماره رایتل مغایر با شماره اعلامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
شایان ذکر است با دستور رییس جمهور و پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امسال رایتل موظف به تامین 120 گیگابایت اینترنت هدیه روز خبرنگار شده است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما