تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۳۴۵۱۳
نخست وزیر اسبق عراق امروز در دیدار با وزیر کشور دولت الکاظمی بر ضرورت ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمنان عراق برای بی ثبات کردن این کشور تاکید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«نوری المالکی» رهبر ائتلاف «دوله القانون» روز یکشنبه خواهان شکست نقشه‌های دشمنان در عراق شد.
دفتر اطلاع رسانی رئیس ائتلاف دوله القانون در بیانیه‌ای اعلام کرد:  نوری المالکی امروز در دفتر خود میزبان «عثمان الغانمی» وزیر کشور عراق بود و در این دیدار دو طرف تحولات اوضاع امنیتی در سراسر عراق را مورد بررسی قرار دادند.
در این بیانیه آمده است: المالکی بر نقش بزرگ تشکیلات وزارت کشور در حفظ امنیت داخلی، تحکیم نظم عمومی و حفظ حقوق شهروندان تاکید کرد.
المالکی همچنین تقویت تدابیر امنیتی و ناکام گذاشتن نقشه‌های دشمنان در بی ثبات کردن کشور را خواستار شد.
او بر اهمیت بهبود و ارتقای سطح مقابله با جرایم تروریستی و ترغیب شهروندان به مشارکت جمعی با پلیس و دیگر تشکیلات وزارت کشور در حفظ امنیت عراق تاکید کرد.
نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق در مقطع اخیر رایزنی‌های فشرده‌ای را با مقامات دولتی و نظامی در راستای تلاش‌ها برای ارتقای سطح آمادگی و توان نیروهای مسلح عراق در مبارزه با تروریسم  و اجرای هر چه سریع‌تر مصوبه اخراج نظامیان بیگانه از خاک عراق به کار گرفته است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما