BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند | بلاغ نیوز
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۳۴۵۰۹
امام‌جمعه شهرستان جویبار گفت: در اتفاقات و حوادثی طبیعی که در کشور رقم می‌خورد و نیاز به کمک مردم است خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند و سبب سرازیر شدن کمک‌های مردمی می‌شود.
۰
plusresetminus
خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند
به گزارش بلاغ،آیت‌الله محمدتقی نادعلی زاده در نشست با خبرنگاران ضمن تبریک فرارسیدن هفته خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری شغل بسیار شریف، مقدس و پراسترسی است به‌طوری‌که می‌توان گفت ترویج دین و مذهب با خبرنگاران است.
 
وی بابیان اینکه خبرنگاران در نقل و تحلیل خبر باید دقت کافی و لازم را داشته باشند گفت: اگر خبرنگاران در واقعه غدیر دقیق نقل و نقل می‌کردند امروز با این تعداد فرقه‌های مذهبی در اسلام مواجه نبودیم و آن چیزی که در این روز رقم خورد تحلیل خبر بود.
 
امام‌جمعه جویبار تأکید کرد: در اتفاقات و حوادثی طبیعی که در کشور رقم می‌خورد و نیاز به کمک مردم است خبرنگاران موج همدلی و مهربانی را در کشور ایجاد می‌کنند و سبب سرازیر شدن کمک‌های مردمی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴