کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ساخت قطعه «نوای آدمیت» در دانشگاه تهران با هدف تقدیر از کادر درمانی کشور

19 مرداد 1399 ساعت 20:35

قطعه تصویری «نوای آدمیت» با آهنگسازی عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با هدف تقدیر از کادر درمانی کشور ساخته شده، و طی مراسمی رونمایی شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، قطعه تصویری «نوای آدمیت» که با آهنگسازی سهراب کاشف، عضو هیأت علمی دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و با هدف تقدیر از کادر درمانی کشور ساخته شده است، طی مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
این قطعه با تلاش ارکستر ملی ایران و بنیاد رودکی با تضمینی از شعر «بنی آدم اعضای یک پیکرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند» شیخ اجل سعدی شیرازی در طول پنج ماه با تکنیک‌های نوین صداگذاری، فیلمبرداری و تصویرسازی تهیه و تولید شده است.
سراینده شعر این اثر محمدرضا کاشف، نویسنده و کارگردان علی نوری اسکویی و رهبری ارکستر و آهنگسازی آن نیز بر عهده سهراب کاشف بوده است. همچنین برای ساخت این اثر هنری ارزشمند بیش از ۲۰۰ نوازنده و هنرمند مشارکت داشته‌اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 434502

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434502/ساخت-قطعه-نوای-آدمیت-دانشگاه-تهران-هدف-تقدیر-کادر-درمانی-کشور

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com