تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۳۴۴۸۷
دیجیتون به عنوان بزرگترین پلتفرم ارائه‌دهنده‌ی سرگرمی دیجیتال کودک از مجموعه «جانگو بانگو» با هدف تامین نیازهای سرگرمی، آموزشی و تربیتی کودک و نوجوان رونمایی کرد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، بنابراعلام روابط عمومی دیجیتون، جانگو بانگو مجموعه‌ای با ژانر علمی-تخیلی و ماجراجویی است که در تاریخ ۱۸ مرداد ۹۹ به مناسبت عید سعید غدیر خم، به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احسان مهدی و با صاحب امتیازی دیجیتون رونمایی شد.
مجموعه جانگو بانگو چه مجموعه‌ای است؟
 مرجان مروستی، متین رجبی، ثنا ماکویی و آیسل معصومی از بازیگران این مجموعه هستند که در اپیزودهای مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.
تماشا و دانلود مجموعه جانگو بانگو
داستان و موضوع مجموعه جانگو بانگو چیست؟
مجموعه جانگو بانگو ما را به دنیای ناشناخته‌ و پر از داستان‌های شگفت‌انگیز سیارات جدید می‌برد. این مجموعه داستان پرفسوری به نام جانگو بانگو است که در تلاش برای کشف سیارات ناشناخته سفینه‌ای را به فضا ارسال می‌کند.
سفینه پروفسور جانگو بانگو ۳ سیاره جدید با نام‌های فوتبالیوم، زیستانیوم و کارتونیوم کشف می‌کند که هر کدام ماجراهای شنیدنی دارند.
در مجموعه جانگو بانگو اهمیت داشتن رویا و هدفمند بودن در زندگی به کودکان به صورت غیرمستقیم نشان داده می‌شود. کودکان با تماشای این مجموعه یاد می‌گیرند که برای رسیدن به اهداف و آرزوهایشان باید تلاش کنند و بجنگند. در جانگو بانگو اطلاعات علمی و آموزشی ارزشمندی نیز آموخته می‌شود.

مجموعه جانگو بانگو مناسب چه رده سنی است؟
جانگو بانگو از نظر  ویژگی‌های محتوایی برنامه مرتبط با گروه سنی کودک و نوجوان است و همه افراد سه سال به بالا می‌توانند این مجموعه را تماشا کنند.
جانگو بانگو را چگونه می‌توانیم مشاهده کنیم؟
جانگو بانگو از تاریخ ۱۸ مرداد در دیجیتون رونمایی شد و هم‌اکنون در سایت و اپلیکیشن دیجیتون به صورت رایگان در دسترس همه علاقه‌مندان قرار گرفته است.
علاقه‌مندان برای تماشا و دانلود مجموعه جانگو بانگو با ثبت‌نام در سایت و یا اپلیکیشن دیجیتون می‌توانند علاوه بر این تماشای این مجموعه به دنیایی از انیمیشن و کارتون نیز دسترسی داشته باشند و با اینترنت رایگان محتوای مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنند. دیجیتون همچنین خودش را با هر سرعت اینترنتی هماهنگ می‌کند.
اهداف دیجیتون از تولید مجموعه جانگو بانگو چیست؟
دیجیتون پلتفرمی با غنی‌ترین محتوای کودک و نوجوان است که در راستای تامین سرگرمی و اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند. این مجموعه اکنون برای برنامه‌سازی با چشم‌اندازی بلندمدت اهدافی را دنبال می‌کند.
تامین نیازهای آموزشی، اجتماعی و فرهنگی کودکان با شناخت ضرورت‌های محتوایی برای جامعه و مخاطبان از اهداف دیجیتون است که در راستای تولید اثرات ارزشمند در این حوزه مدنظر قرار گرفته می‌شود.


 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴