تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۴۳۴۴۷۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس گفت:از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان تیرماه امسال ۲۵ هزار و ۵۳۲ تماس تلفنی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس برقرار شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، رجبعلی راهی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برای برگزاری دیدارهای حضوری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن شرایط برای دیدار حضوری با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از ابتدای اسفند سال گذشته، انجام تماس تلفنی با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را در اولویت کاری خود قرار دادیم با این هدف که علاوه بر احوالپرسی از این عزیزان به انتقال نکات آموزشی برای پیشگیری از شیوع بیشتر این بیماری بپردازیم.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: در این راستا از ابتدای اسفند سال گذشته تا پایان تیرماه امسال ۲۵ هزار و ۵۳۲ تماس تلفنی با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران فارس برقرار شده است. از مجموع این آمار، حدود ۱۴ هزار تماس با خانواده‌های معظم شهدا، هشت هزار و ۴۰۰ تماس با خانواده معزز جانبازان و حدود ۵۰ تماس نیز با خانواده‌های آزادگان استان برقرار شده است.
راهی گفت: این تماس‌ها در قالب طرح ملی سپاس انجام شده و این طرح که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم است شامل دیدار، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس خاطرنشان کرد: جهت‌گیری بنیاد شهید و امور ایثارگران در طرح سپاس به شکل مراجعه معکوس ایثارگران به بنیاد است به شکلی که کارکنان بنیاد باید به آن‌ها مراجعه و آن عزیزان را مورد تکریم و تجلیل قرار دهند و درصورتی که خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیاز به مراجعه حضوری و گرفتن خدمات از بنیاد داشته باشند نیز سیستم باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که آن بزرگواران خدمات مورد نیاز خود را از طریق بستر اینترنت دریافت کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴