رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران عنوان کرد

تداوم گرانی قیمت موز در بازار مازندران

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۳۴۴۵۴
رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، با اعلام آخرین قیمت انواع میوه در میادین میوه استان در خصوص نوسانات اخیر بازار موز گفت: تخصیص ارز دولتی به واردات این کالا، کاهش یافته و بالطبع با کم شدن این میوه در بازار، قیمت روند صعودی در پیش گرفته است.
۰
plusresetminus
تداوم گرانی قیمت موز در بازار مازندران
امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگوبا خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه  تره‌بار در میادین میوه مازندران اظهار کرد: قیمت غالب میوه‌های فصلی موجود در بازار، مطلوب است و کمبودی نیز در تامین میوه‌ها وجود ندارد.

وی افزود: تنها تنش قیمتی طی روزهای گذشته و هفته جاری به افزایش ناگهانی قیمت موز بر می‌گردد که عمدتا ناشی از نوسانات ارزی و طبعات این نوسانات در واردات این میوه است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: قیمت امروز هر کیلو موز در میادین میوه و تره‌بار 17 هزار تومان و در کف بازار با احتساب سود قانونی بین 18 تا 20 هزار تومان است.

فخرآوران ادامه داد: تخصیص ارز دولتی به واردات این کالا، کاهش یافته و بالطبع با کم شدن این میوه در بازار، قیمت روند صعودی در پیش گرفته است.

وی بیان کرد: قیمت امروز هر کیلو هندوانه در میادین استان 2000 تومان، طالبی 6000 تومان، سیب زمینی و پیاز 2500 تومان، امگور شیرازی 10 هزار تومان و شلیل دشت مغان 10 هزار تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران، در خصوص قیمت سایر میوه‌ها در میادین استان اعلام کرد: هر کیلو شلیل مازندران 5000 تومان، گوجه فرنگی 2000 تومان، سیب نیمه گلاب 15 هزار تومان، گلابی شاه میوه 17 هزار تومان و گلابی بیروتی 20 هزار تومان است.

به گفته فخرآوران، قیمت هر کیلو لیموترش شیرازی 17 هزار تومان و لیموترش برزیلی 14 هزار تومان در میادین استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴