تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۴۳۴۴۴۳
منابع محلی خبر دادند که یک کاروان از شبه‌نظامیان کُرد وابسته به آمریکا، در منطقه «الشدادی» واقع در استان الحسکه سوریه هدف حمله قرار گرفتند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازمنابع محلی سوریه از حمله به شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» -تحت‌الحمایه آمریکا- خبر دادند.
شبکه خبری الاخباریه به نقل از این منابع گزارش داد که یک کاروان از این شبه‌نظامیان در منطقه «الشدادی» واقع در استان الحسکه در شمال شرق سوریه، هدف حمله قرار گرفتند.
به گفته این منابع، این کاروان شبه‌نظامیان کُرد به سمت میدان نفتی «العمر» در حرکت بودند. این میدان نفتی در حال حاضر، در اشغال نظامیان تروریست آمریکایی قرار دارد.
منابع مذکور تأکید کردند، در جریان این حمله، سه خودروی نظامی متعلق به شبه‌نظامیان کُرد و یک کامیون مخصوص حمل تجهیزات نظامی منهدم شد.
نظامیان آمریکا با حضور در شرق و شمال شرق سوریه در پی غارت هر چه بیشتر نفت سوریه هستند. مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به تروریستها- اواخر اردیبهشت ماه گذشته خبر داد که نیروهای آمریکایی همچنان به صورت بی‌وقفه در حال تثبیت مجدد نفوذ خود به صورت کامل در منطقه شرق فرات هستند.
دیدبان با بیان اینکه «عملیات گسترش پایگاه میدان نفتی العمر در شرق دیرالزور و تجهیز سایر پایگاه‌ها در آن، همچنان ادامه دارد»، تأکید کرد، نشستها و دیدارها و بازدیدهایی (از سوی مسئولان آمریکایی) از این پایگاهها و مقرها صورت می‌گیرد.
در همین ارتباط، شبکه خبری العالم نیز به نقل از منابع آگاه خبر داد که «نیروهای آمریکایی در حال حاضر، مشغول تقویت گسترده حضور خود در مناطق تولید نفت و گاز در ریف حسکه سوریه هستند».
این در حالی است که ساکنان این مناطق سوریه روزانه دست به تظاهرات و اعتراض علیه کُردها و تروریستهای آمریکایی می‌زنند و خواستار اخراج این عناصر از خاک کشور خود هستند





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴