تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۴۳۴۴۴۱
لیگ فوتبال برزیل بدون تماشاگر و تحت اقدامات دقیق بهداشتی ، پس از سه ماه به دلیل ویروس کرونا آغاز شد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ بعد از 3 ماه تاخیر رقابت های لیگ فوتبال حرفه ای برزیل شروع شد. این مسابقات با پیشنهاد فدراسیون فوتبال و موافقت دولت، از روز گذشته بدون تماشاگر و تحت اقدامات جدی بهداشتی پس از 3 ماه تاخیر آغاز شد.
در نخستین بازی تیم انترناسیونال با نتیجه یک بر صفر کوریچیبا را شکست داد. دراین مصاف پابلو گوئرو، فوروارد با سابقه پرویی گلزنی کرد و باعث واریز 3 امتیاز به حساب تیمش شد.
پس از این مسابقه مقام های مسئول ابراز امیدواری کردند روند برگزاری مسابقات در اوضاع سخت کرونایی، در آینده شکل بهتری پیداکند.
به خصوص از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی تمام اعضای تیم ها، موارد در نظرگرفته شده را رعایت کنند تا جریان مسابقات از سرعت و شتاب بیشتری برخوردار شود.
این حس امیدواری در حالی است که برزیل بعد از ایالات متحده دومین کشور جهان است که بیشترین تعداد ابتلا و تلفات کرونایی داده است.
طبق آمار منتشرشده تاکنون 3013369 مورد ابتلا به ویروس کوید 19 در این کشور آمریکای لاتین شناسایی شده که از این تعداد 100543 نفر جان خود را از دست داده اند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴