تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۳۴۴۲۶
سفیر مسکو در لندن با اشاره به این که 95 درصد سیاست ناتو و انگلیس در قبال روسیه بازدارندگی و تنها 5 درصد آن گفت‌وگو است، بر آثار مخرب این سیاست بر روابط دو طرف تاکید کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«آندری کلین» سفیر روسیه در انگلیس روز شنبه در مصاحبه با شبکه چینی «سی‌جی‌تی‌ان» گفت سیاستی که از سوی ناتو و بریتانیا در قبال روسیه اتخاذ شده، ۹۵ درصد بازدارنگی است و تنها ۵ درصد آن گفت‌وگو است.
به گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، وی گفت: ناتو به عنوان رهبر جهان غرب موضع‌گیری کرده—سیاست بازدارندگی و گفت‌وگو در قبال روسیه--و لندن مایل است رهبر این تلاش‌ها باشد. اما ۹۵ درصد آن بازدارندگی است و تنها ۵ درصد گفت‌وگوست.
او در ادامه ضمن ابراز نگرانی کشورش درباره موج دیگری از اتهام علیه مسکو در روزهای اخیر در رسانه‌های بریتانیایی، افزود این مسئله اشتهای کمی برای روسیه در جهت گفت‌وگو باقی می‌گذارد.
نماینده روسیه همچنین وضعیت روابط بریتانیا و روسیه را دشوار توصیف کرد. وی گفت: تماس‌های سیاسی در آستانه بن‌بست قرار دارند و این خیلی بد است.
کلین گفت که شاهد ابراز تمایل برای بازنگری در این سیاست به منظور شروع مجدد روابط در زمینه سیاسی بوده، اما حملات گاه‌گاه انگلیس علیه مسکو آن‌ها را نابود می‌کنند.
وی تاکید کرد: دولت لندن باید واقع‌گرا باشد. باید فواید همکاری و کار با روسیه را درک کند. بازدارندگی سیاستی است که همانطور که گفتم علیه روسیه اتخاذ شده و قطعاً همکاری‌ای نیست که همه ما انتظار آن را داشته‌ایم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما