کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آکادمی بین‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه‌اندازی شد

19 مرداد 1399 ساعت 14:45

با حضور سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آکادمی بین‎‌المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در زاهدان راه‌اندازی شد.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان، مازیار ناظمی در حاشیه افتتاح آکادمی بین المللی زاهدان گفت: تاسیس آکادمی ها می تواند به عنوان مراکز پژوهش، تحقیق و آموزش محسوب و برند خوبی برای فدراسیون و هیات های استانی باشد.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور افزود: هیات های استانی در آکادمی می توانند به برگزاری کلاس های تخصصی ،علمی و آموزشی بپردازند، ضمن این که این آکادمی ها می توانند محلی برای کشف استعدادها و ارتقای سطح کیفی رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی نیز باشد.
سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش‌ها و توسعه پایداردر استانها راه اندازی می شود بیان کرد:مجوز ایجاد آکادمی همچنین به چند استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که استان سیستان و بلوچستان یکی از این استان ها است.
ناظمی ادامه داد: منطقه کویری و سواحل دریای زیبای عمان در چابهار با داشتن ورزشکاران علاقه مند زمینه را برای توسعه این ورزش در استان فراهم کرده است که تلاش کرده ایم با رایزنی های انجام شده با مسئولین استانی و کشوری با توجه به همسایگی سه کشور افغانستان ، پاکستان و هند برای سواحل مکران جهت برگزاری رقابتهای بین المللی قدم های مثبتی برداریم.
وی عنوان کرد: معضل این ورزش در بسیاری از استان ها کمبود پیست و فضای ورزشی است که در استان سیستان و بلوچستان شهرستان زاهدان پیست موتور سواری و اتومبیلرانی تکتازان و پیست دهکده المپیک موجود می باشد که در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.
گفتنی است: سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری به سرزمین نخل آفتاب استان سیستان و بلوچستان از پیست موتورسواری مجموعه ورزشی دهکده المپیک زاهدان بازدید کردند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 434425

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434425/آکادمی-بین-المللی-موتورسواری-اتومبیلرانی-زاهدان-راه-اندازی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com