سناتور ایالت ورمونت آمریکا با انتقاد از بی اهمیتی رئیس جمهور این کشور به اوضاع اقتصادی آمریکا گفت شاید ترامپ نداند هنگامی که در حال بازی گلف با دوستان میلیاردر خود است میلیون‌ها بیکار آمریکایی در حال حرکت به سوی گرسنگی هستند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از«برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر به اوضاع معیشیتی شهروندان آمریکایی در دوران همه‌گیری کرونا و مشغول بودن «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به بازی گلف اشاره کرد.
وی در این پیام توئیتری نوشت: «ممکن است ترامپ این را نداند زمانی‌که در حال بازی گلف با دوستان میلیاردر خود است، میلیون‌ها بیکار آمریکایی در حال حرکت به سوی گرسنگی و بی‌خانمان شدن هستند.»
سندرز در ادامه نوشت: «اگر حزب جمهوری‌خواه بتواند 1 تریلیون دلار مالیات از ثروتمندان بگیرد، آنها می‌توانند تامین 600 دلار برای بیمه بیکاری را حمایت کنند.»
حضور مداوم ترامپ در زمین‌های گلفش در حالی که همه‌گیری کرونا در آمریکا روز به روز وخیم‌تر می‌شود سبب انتقاهای شدیدی از وی شده است.
بر اساس گزارش‌ها،  ترامپ حدود سیصد و هشتاد بار در دوران ریاست جمهوری خود به یکی از املاک خصوصی خود رفته که از این تعداد بیش از دویست و هشتاد بار آن را در زمین‌های گلف خود در آمریکا سپری کرده است.
بر اساس آخرین گزارش‌ها از آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در آمریکا، در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۳۰۰ فوتی جدید در این کشور به ثبت رسیده است. 
برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد آمریکا از روز گذشته تا کنون، ۱۲۹۰ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
این در حالی است که آمار این وب سایت همچنین نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا طی بیست و چهار ساعت گذشته ۶۳ هزار و ۳۴۵ نفر افزایش داشته است. 
بدین ترتیب، شمار کل مبتلایان به ویروس کووید۱۹ در آمریکا به ۵،۰۹۵،۵۲۴ نفر و تعداد قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۶۴،۰۹۴ تن افزایش یافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما