کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس:

مردم در رزمایش کمک مومنانه واسطه خیر شدند/فرهنگ کمک به هم‌نوعان با تأسی از اهل‌بیت(ع)

18 مرداد 1399 ساعت 18:42

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ما ولایتمدارانه در رزمایش کمک مومنانه واسطه خیر شدند گفت: هر کس به اندازه خود وارد این رزمایش شد.


به گزارش بلاغ، محمدعلی محسنی ضمن پیوستن به پویش کمک مومنانه اظهار کرد: در امر کمک مؤمنانه، بر اهمیت در کنار هم بودن و حفظ وحدت، که به صورت رفتار اجتماعی برای بهبود شرایط سخت اقتصادی که با تحریم‌ها و شرایط سخت اقتصادی با ورود ویروس کرونا در کشور بیان داشت، شرایطی را فراهم آوردیم تا مردم از این شرایط سخت اقتصادی رهایی پیدا کنند.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا در کشور ما باعث شد عده‌ای از مردم ایران اسلامی در زندگی روزمره به علت تعطیلی موقت بعضی شغل‌ها دچار مشکلاتی شوند.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری موضوع کمک مومنانه را بیان کردند و این موضوع باعث شد تا شور و شعفی در کشور و به طبع آن در شهرستان‌ها ایجاد شود.

این مسئول ادامه داد: در مرحله اول با درخشش مردم و با محوریت ائمه جمعه، سپاه و کمک‌های مردمی و همچنین موکب‌ها، خیرین عزیز، کمک‌های مومنانه با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های خودجوش خیرین بین افراد نیازمند جامعه پخش شد.

محسنی به نقش ارزشمند سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: سپاه عزیز همواره از اول پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع مقدس زبانزد و در ادامه در سازندگی کشور و همچنین حضور در حوادثی همچون سیل و زلزله یار و یاور مردم شریف بوده است.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به توجه‌ به‌ نیازمندان در شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از بحران‌ها از جمله شیوع ویروس کرونا از گذشت در بین مردم رواج داشته و این فرهنگ کمک به هم‌نوعان به معنی تأسی از اهل‌بیت(ع) است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 434327

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434327/مردم-رزمایش-کمک-مومنانه-واسطه-خیر-شدند-فرهنگ-هم-نوعان-تأسی-اهل-بیت-ع

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com