کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جدایی بی ثمر رونالدو از رئال

18 مرداد 1399 ساعت 13:30

پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید نه بازیکن پرتغالی و نه سفیدپوشان در لیگ قهرمانان موفق بودند.



به گزارش بلاغ، کریستیانو رونالدو دو سال پیش پس از سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفت رئال مادرید را ترک کند. ستاره پرتغالی با یوونتوس قرارداد امضا کرد تا علاوه بر فتح عناوین در ایتالیا با این تیم هم قهرمانی در لیگ قهرمانان را تجربه کند و به تیم تورینی در رسیدن به این هدف کمک کند. با این حال نه تنها به هدفش نرسید بلکه رئال مادرید هم در نبود ستاره اش به جایی نرسید.
به نوشته میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) در زمان حضور رونالدو در رئال مادرید، سفیدپوشان برای هشت سال پیاپی یعنی از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ به نیمه نهایی صعود کردند و چهار قهرمانی به دست آوردند اما پس از جدایی مهاجم پرتغالی پیش از رسیدن به این مرحله حذف شده اند. در مجموع رونالدو و مادرید سه حذف در مرحله یک هشتم نهایی و یک حذف در یک چهارم نهایی را تجربه کردند که آخرینشان به دیشب بر می گشت.
رونالدو و رئال مادرید در یک شب و در یک هشتم نهایی از لیگ قهرمانان حذف شدند. ستاره پرتغالی با وجود دبل برای یوونتوس در دیدار مقابل لیون و پیروزی ۲ بر یک تیمش از صعود به دور بعد بازماند. از طرفی مادرید در بازی برگشت هم با نتیجه ۲ بر یک مقابل سیتی شکست خورد و نتوانست در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد.
سفیدپوشان با حضور زین الدین زیدان روی نیمکت برای نخستین بار حذف در لیگ قهرمانان را تجربه کردند. پیش از این سرمربی فرانسوی در هر سه فصلی که هدایت تیم مادریدی را بر عهده داشت توانسته بود سه قهرمانی به ارمغان بیاورد. 
 


کد مطلب: 434289

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434289/جدایی-بی-ثمر-رونالدو-رئال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com