فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر اعلام کرد

کمک مومنانه به 4500 خانواده نیازمند بهشهری در دهه ولایت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۲۶۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر از توزیع ۳ هزار و ۸۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت خبر داد و گفت:۴ هزار ۵۰۰ خانوار نیازمند در این مرحله شناسایی شدند
۰
plusresetminus
کمک مومنانه به 4500 خانواده نیازمند بهشهری در دهه ولایت
به گزارش بلاغ، حسن پورقربان در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر با اشاره به تداوم نهضت کمک مومنانه گفت: با شیوع مجدد ویروس کرونا، و طبق فرمان رهبر معظم انقلاب، قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در شهرستان تشکیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر با اشاره به اینکه برای گام دوم نهضت کمک مومنانه از تمام ظرفیت‌های پایگاه‌های مقاومت و حوزه‌ها استفاده می‌شود افزود:  برای مشارکت حداکثری کلیه دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادها، کارخانجات تولیدی، یگان‌های نظامی و انتظامی، هیات‌های مذهبی، کانون‌های قرآنی، موسسات مردم نهاد، آستان قدس رضوی، خیرین و معتمدین گمنام  در نهضت کمک مومنانه تلاش می‌کنیم.

پورقربان در ادامه با اعلام اینکه در مرحله اول نهضت کمک مومنانه ۴ هزار ۵۰۰ خانوار نیازمند شناسایی شدند، خاطرنشان کرد. علاوه بر سبد معیشتی کالا، لوازم التحریر، کارت هدیه  ف. اجراه بهاف پرداخت قبوض، هم بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر در پایان از توزیع ۳ هزار و ۸۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در دهه ولایت و امامت خبر داد و یادآور شد:  دو مرحله دیگر از نهضت کمک مومنانه در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴