تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۳۴۲۵۹
نظامیان رژیم صهیونیستی به رغم شیوع کرونا دست از بازداشت خودسرانه شهروندان فلسطینی برنداشته و طی یک ماه اخیر 350 نفر را بازداشت کردند.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، مرکز پیگیری پرونده اسرای فلسطین اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی در ماه اخیر ۳۵۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
این مرکز گفت: مقامات رژیم صهیونیستی با وجود خطر شیوع کرونا در سرزمین‌های فلسطینی به بازداشت خودسرانه شهروندان فلسطینی از مناطق مختلف فلسطین و از جمله شهر قدس ادامه می‌دهند.
بر اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، از میان این شهروندان بازداشتی، ۴۲ نفر کودک، و ده نفر زن و دختر جوان و ۱۳ نفر هم از نوار غزه هستند.
«ریاض الاشقر» سخنگوی رسانه‌ای مرکز پیگیری اوضاع اسرای فلسطینی گفت که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ماه گذشته سه عضو مجلس قانونگذاری فلسطین را هم بازداشت کرد که یکی «نزار رمضان» است که هنوز در بازداشت به سر می‌برد و دیگری «حاتم قفیشه» و «نایف الرجوب» است که پس از بازجویی و تهدید آزاد شدند.
«عدنان غیث» استاندار قدس هم ماه گذشته مجددا توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شده و هنوز آزاد نشده است. «شادی المطور» از مقامات جنبش فتح هم از جمله دیگر چهره‌های بازداشتی است.
الاشقر افزود: رژیم صهیونیستی در ماه گذشته به حملات خود علیه زنان و دختران جوان فلسطینی نیز ادامه داده و ۱۰ نفر آنها از جمله دو دانشجو را بازداشت کرد.
چند اسیر فلسطینی هم در ماه گذشته با دست زدن به اعتصاب غذا رژیم صهیونیستی را مجبور به مشخص کردن سقف بازداشت اداری آن کردند.
«عبدالناصر فروانه» یک مقام کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی هم گفت رژیم اشغالگر برخی جوانان فلسطینی را که پس از عبورشان از نوار مرزی با سرزمین‌های اشغالی بازداشت می‌کند، پس از چند ساعت بازجویی فورا آنها را از طریق معابری غیر رسمی به غزه برمی گرداند و بیم این می‌رود که هدف رژیم اشغالگر انتقال ویروس کرونا به این جوانان و سپس انتقال آن به نوار غزه باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴