رئیس اتش نشانی آمل گفت:بعد از بارندگی شدید برخی معابر اصلی آب گرفتگی شدیدی دارند که بعد از دو یا سه ساعت حل می شوند، که این نیز با ایجاد چند حفر چاه برطرف خواهد شد.
۰
plusresetminus
آبگرفتگی معابر شهری آمل بر اثر بارش شدید باران/ متروکه بودن چاه‌ها از عوامل اصلی آبگرفتگی
پیروز کاویان پور در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به آب گرفتگی برخی معابر بعد از باراندگی شدید امروز گفت: بعد از بارندگی شدید برخی معابر اصلی آب گرفتگی شدیدی دارند که بعد از دو یا سه ساعت حل می شوند، که این نیز با ایجاد چند حفر چاه برطرف خواهد شد.

وی با بیان آب گرفتگی خیابان فجر 30 عنوان کرد: اما امروز در فجر30 آب گرفتگی شدیدی داشتیم که بخاطر کنده شدن چاه جدید و سقوط  چاه قبلی بوده است و باعث ایجاد مشکل و آب گرفتگی از خیابان اصلی به کوچه و به منازل را در پی داشت که با نیروهای اتشنشانی و شهرداری این موضوع حل شد.

رئیس اتش نشانی آمل تصریح کرد: بیش از 50 مورد حفر چاه کنده شد و تا حدودی مشکل اب گرفتگی نسبت به سالهای قبل کم شده است، با پیمانکار صحبت کردیم چند مورد حفر چاه باید انجام شود تا شاهد این موارد نباشیم.

وی از مشکلات ابگرفتگی را متروکه بودن نهرها خواند و اظهار کرد: قدیمی بودن نهر و افزایش ساخت و سازها باعث شده است که با شدت بارندگی آب گرفتگی چند ساعته داشته باشیم که با قرار دادن رسوب گیر و تمیز کردن آن هر چند ماه تا حدودی این مشکل برطرف شده است.

کاویان پور ادامه داد: در پایان کار ساختمانی جدید آب شیروانی را در کوچه نمی گیرند که این یکی از دلایل اب گرفتگی معابر است، یکی از علل ایجاد آبگرفتگی در فجر 30 همین موضوع بوده است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: سطح آب آمل پایین است و بخاطر رودخانه هراز تمام نهرها به آن ختم می شود که مشکل زیادی را حل می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷