تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۲۲۶
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه در هر مرحله 103 هزار نفر آسیب دیده ار کرونا شناسایی شده است، گفت: از عید قربان تا غدیر 38 میلیارد تومان بسته های معیشتی جمع‌آوری و به دست نیازمندان می‌رسد.
۰
plusresetminus
کمک 38 میلیاردی مردم برای توزیع بسته‌های معیشتی از «عید قربان تا غدیر»
به گزارش بلاغ؛ سپاه در کشور ما قداست خاصی دارد که در شرایط عادی در مناطق محروم با گمنامی جهادگری می کند اما در شرایط بحرانی بیش از پیش حضور پر رنگش را می بینیم، سیل، زلزله و در امروز کرونا وجود این سبزپوشان دلگرمی بزرگی است که به خوبی توانسته خلاء های زیادی را پر کند.

نبود محتکران با مدیریت سپاه در کنترل قیمت ها کمک بزرگی کرده است و از دغدغه و فشار روانی جامعه می کاهد، کم شدن ماسک و وسایل بهداشتی در دوره اول فشار زیادی به خانوادها وارد کرده بود که با پیگیری و با تلاش شبانه روزی و رصد دقیق و محتکران شناسایی ومشکل حل شد.

نقش بی بدیل سپاه و بسیج در حل مشکلات اقتصادی جامعه تا به امروز باعث شد چشم ها بر این ستون های نظام خیره بماند، با فرمان رهبر معظم انقلاب سپاه در این حوزه هم استین هایش را بالا زد و با بسم الله ای محکم توانست در دوره اول کمک های مومنانه ابروی بسیاری از خانوادهها را حفظ کند.

سپاه همواره خط مقدم جهاد بوده است و سعی کرده چه با تهیه ماسک و ضدعفونی و چه با کمک ها مومنانه در هر شرایطی پشتیبان جامعه باشد و باری از دوش آنان بردارد.

همانطور که به دوران 8 سال دفاع مقدس با افتخار یاد می کنیم در آینده برای حماسه آفرینی و خلق صحنه های از خودگذشتگی به ما خواهند بالید، در شرایط سخت کرونایی این فداکاری ها در تقویم ماندگار خواهد شد.
 
فرمانده سپاه کربلا در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در آمل در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به کمک مومنانه برای 58 هزار نفر از آسیب دیدگان کرونا در مازندران گفت: در ادامه کمک های مومنانه در سه مرحله دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و اواخر ماه صفر بسته های معشیتی به دست نیازمندان می رسد.

سرهنگ سیاوش مسلمی با بیان اینکه در هر مرحله 103 هزار نفر اسیب دیده شناسایی شده است، عنوان کرد: این بسته ها با کمک و دلسوزی های مردمی تهیه و بالغ بر 8 میلیارد و 800 میلیون تومان تا به امروز رسیده است که از عید قربان تا غدیر 38 میلیارد تومان بسته های معیشتی جمع اوری و به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: در آمل مسئولین با هم افزایی و با محوریت سپاه و مجمع خیرین که در حوزه های مختلف از محرمیت زدایی تا فعالیت های خیریه پیشگام هستند، فعالیت های موثری داشتند.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: در این مرحله 2 هزار و 200 بسته را در آمل توزیع شد و در این هدف گذاری سه مرحله ای کمک مومنانه 7 هزار و 200 بسته معیشتی توزیع می شود.

مسلمی از افتتاح پروژه های 165 پروژه در زمان کمک های مومنانه خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه ها در حوزه ابرسانی روستایی، پل روستایی، ساخت وزشگاه که عمدتا فعالیت ها برای رضایت مندی عمومی است در یک ماهه رزمایش کمک مومنانه افتتاح خواهد شد.

وی اظهار کرد: 22 میلیارد تومان در این پروژه ها تا به امروز اعتبار اختصاص یافته است.

در ادامه جابر عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل نیز گفت: در موج دوم در سه مرحله کمک مومنانه انجام می شود که مرحله اول قربان تا غدیر، مرحله دوم دهه اول محرم و اواخر ماه صفر مرحله سوم است و بسته های معیشتی به کسانی که در زمان بیماری کرونا اسیب دیده اند توزیع می شود.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 200  بسته معشیتی به خانوداه های نیازمند تعلق خواهد گرفت، عنوان کرد: هماهنگی با امام جمعه، فرماندار، ادارات و خیرین سپاه ناحیه امل انجام شد تا سریع تر کمک رسانی انجام شود.

این مسئول ادامه داد: در مرحله اول 2 هزار و 200 سبد کالا به کسانی که معیشت انان دچار مشکل شده است، توزیع می شود که این بخشی انعکاسی فعالیت های بسیج در حوزه توان بخشی داخلی دارد است.

وی با تاکید اینکه بسیج باید در کنار مردم باشد، خاطرنشان کرد: همچنان که از ابتدای انقلاب بسیج در کنار مردم بود، این اتفافات خوب رقم خورده است.

عسکری کمک مومنانه را قلب های دانست که خوبی را تقسیم کرده اند و افزود: از تمام هیئت ها، امام جماعت ها و محوریت مجمع خیرین سپاه که بخش اصلی این فعالیت ها را بردوش داشتند، تشکر می کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در کنار مردم هستیم و امیدواریم با حمایت های مردمی ، رعایت پرتکل های بهداشتی و عدم مسافرت های غیرضروری کرونا را شکست خواهیم داد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم