کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رزمایش کمک مؤمنانه عید غدیر به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال

17 مرداد 1399 ساعت 19:00

بنیاد بین المللی صلوات با همکاری آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) بیش از ۲۰ میلیارد ریال انواع خدمات در قالب رزمایش مؤمنانه عید سعید غدیر به محرومان و نیازمندان ارائه داد.



به گزارش بلاغ، فاطمه ناموری راد، مدیرعامل بنیاد بین المللی صلوات در تشریح اقدامات و برنامه های این بنیاد در عید سعید غدیر گفت: بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک و نیم میلیارد تومان، تهیه و توزیع ۲۱ جهیزیه به نوعروس های مستضعف جامعه به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان، قربانی ۳۰ رأس گوسفند و توزیع گوشت میان محرومان از جمله اقداماتی است که بنیاد بینالمللی صلوات با همکاری آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) در تهران و سایر استانهای کشور ارائه میدهد.
وی ادامه داد: تعداد ۵۰۰ جفت کفش و ۱۲ کولر جمعا به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان توسط بنیاد بینالمللی صلوات و آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی تهیه و توزیع می شود.
مهدی مزینانی مدیرعامل آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) با تأکید بر اهمیت عید سعید غدیر خم و ضرورت شناساندن این عید بزرگ به مردم جهان، به اقدامات آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) اشاره کرد و گفت: آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی در منطقه پونک تهران واقع شده است و با ارائه انواع خدمات فرهنگی و اجتماعی از جمله سلامتکده طب سنتی، فروشگاه گیاهان دارویی، باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد، مرکز فیزیوتراپی، مرکز مشاوره سجاد یکی از قطبهای فرهنگی اجتماعی شمال غرب تهران محسوب میشود و این آستان با همکاری بنیاد بینالمللی صلوات برای عید سعید غدیر برنامههای ویژهای را در دستور کار خود قرار داده است.
وی اظهار داشت: تعداد ۱۲۴ بسته معیشتی با کیفیت و اهدای وام قرض الحسنه به خانوادههای محروم، توزیع ۲۵۰ غذای گرم بین خانوادههای محروم جنوب تهران توسط بخشهای مختلف این آستان ارائه میشود. وی با اشاره به خدمات سلامتکده طب سنتی پونک که در آستان امام زادگان عینعلی و زینعلی(ع) انواع خدمات طب سنتی مانند ویزیت، اعمال یداوی و... را ارائه می دهد گفت: به مناسبت عید سعید غدیر تمامی پزشکان و حکیمان این سلامتکده هر کدام ۱۰ نفر از مراجعین مستعضعف را به صورت رایگان ویزیت میکنند و داروی گیاهی رایگان نیز به این مراجعین محترم ارائه میشود.
 


کد مطلب: 434220

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434220/رزمایش-کمک-مؤمنانه-عید-غدیر-ارزش-بیش-۲۰-میلیارد-ریال

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com