کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام معاون صدا به خبرنگاران

17 مرداد 1399 ساعت 17:50

حمید شاه‌آبادی، معاون صدای در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت و تاکید کرد، «بی تردید اهتمام مسئولانه خبرنگاران، گزارشگران و اهالی خبر و اطلاع‌رسانی کشور موجب تداوم عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران است.»



به گزارش بلاغ، در متن پیام معاون صدا برای روز خبرنگار آمده است:
«به نام خداوند لوح و قلم
جان نباشد جز خبر در آزمون             
 هر که را افزون خبر جانش فزون
هفدهم مرداد یادآور مجاهدت انسان هایی است که در مسیر روایت حقیقت، بی‌ادعا طلایه‌دار وادی آگاهی و نیک اندیشی بودند و در آسمان شهادت ستارگانی جاوید شدند. 
به راستی رسالت اصحاب خبر و رسانه چنانچه پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم فرمود: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»، خطیر و حساس است و چه زیباست اندیشه‌ای که با استعانت از قلم، واژه‌ها را در خدمت بیان حق درآورد.
امسال روز خبرنگار با عیدالله‌الاکبر که خود، انعکاس خبر نعمت بزرگ ولایت و اتمام و اکمال دین توسط راویانی صدیق بر جهانیان بود، قرین گشته است.
فرارسیدن این روز و این تقارن فرخنده را گرامی داشته و برای تمامی انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی بخشی، چراغ راه جامعه شدند آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
بی تردید اهتمام مسئولانه خبرنگاران، گزارشگران و اهالی خبر و اطلاع‌رسانی کشور موجب تداوم عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران است.»
 


کد مطلب: 434212

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434212/پیام-معاون-صدا-خبرنگاران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com