تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۳۴۱۶۴
رکابزن ملی پوش ایران گفت: شرکت نکردن در مسابقات قهرمانی جهان اتفاق تازه ای نیست که بخواهم برایش ناراحت شوم.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمد گنج خانلو در گفتگو ، درباره ی اجازه ندادن اتحادیه جهانی دوچرخه سواری به رکابزنان ایران برای حضور در مسابقات جاده قهرمانی جهان بیان کرد: سال های قبل که حضور در مسابقات جهانی لغو می شد، خیلی ناراحت می شدم اما الان دیگر برایم عادی شده است . امسال هم مثل سالهای قبل، در مسابقات جهانی شرکت نمی کنیم و اتفاق تازه ای نیست. سالهای قبل در مسابقات جهانی شرکت نمی کردیم و امسال هم بحث کرونا بهانه ای شد تا در این رقابتها حاضر نشویم.
 او ادامه داد: فعلا هم هیچ مسابقه ای در آسیا نیست. البته تور های اروپایی شروع شده که آن هم تیم های ما مجوز حضور در آن رقابتها را ندارند. حالا فدراسیون گفته قرار است لیگ را شروع کنند اما نمی دانم چقدر صحت داشته باشد.  امیدوارم حداقل یک مرحله برگزار شود.  فکر نمی کنم مشکلی در برگزاری باشد چون برخورد در دوچرخه سواری خیلی کمتر از فوتبال است.خود من تمریناتم کم نشده است و زحمت گذشته را می کشم اما مسابقه ای نیست که در آن شرکت کنم.
گنج خانلو در مورد مشکلات مالی رکابزنان و افزایش قیمت تجهیزات گفت: باید مسابقه ای شرکت کنیم تا باشگاه ها پول بدهند. ما درآمدی نداریم  و در این میان افزایش قیمت تجهیزات واقعا اذیتمان می کند و به نوعی دخلمان با خرجمان هم خوانی ندارد. تجهیزات دوچرخه سواری حداکثر یکسال دوام می آوردند و از چرخ دنده گرفته تا  لاستیک خیلی سریع خراب می شوند. ما نمی توانیم تجهیزات ارزان استفاده کنیم و مجبوریم تجهیزات قیمت بالا استفاده کنیم.
رکابزن ملی پوش ایران با اشاره به اینکه هنوز بیمه نشده است، تاکید کرد: ما بیمه نیستیم و نمی دانم فدراسیون حداقل نمی تواند دو نفر اول تیم مردان و دو نفر اول تیم بانوان را بیمه کند؟ جدیدا هم رانندگان خیلی اذیت می کنند و نمیدانم روی چه حسابی این کار را انجام می دهند در حالی که ما هم از خود مردم هستم. نه درآمدی داریم و نه بیمه هستیم. امیدوارم این مسئله هم حل شود .
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴