کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فولادیان: حضور شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال قطعی نیست

17 مرداد 1399 ساعت 10:05

سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان گفت: تاکنون مدیران شهرداری گرگان هیچ تصمیمی برای حضور در لیگ بسکتبال نگرفته‌اند و خبر حضور شهرداری در فصل آینده صحت ندارد.



به گزارش بلاغ، آرش فولادیان در گفت‌وگو ، درباره قطعی بودن یا نبودن تیمداری شهرداری گرگان در فصل پیش روی لیگ برتر  بسکتبال، اظهار کرد: در یکی از خبرگزاری‌های استان، از قول مدیرکل ورزش و جوانان گلستان مطلبی مبنی بر اینکه تیمداری شهرداری در لیگ قطعی شده است منتشر شد که باشگاه شهرداری‌ گرگان این خبر را رسما تکذیب می‌کند. باشگاه فعلا هیچ تصمیمی درباره تیم داری در فصل آینده نگرفته است.
او افزود: با توجه به اینکه معاون وزیر ورزش و جوانان و رامین طباطبایی رئیس فدراسیون در گرگان حضور داشتند، باشگاه شهرداری فعلا منتظر نظر رسمی و نهایی وزارت ورزش درمورد خواسته‌های تیم شهرداری گرگان است. بعد از انتشار این خبر ما پیگیری‌هایی را هم به همراه مدیرکل ورزش و جوانان گلستان داشتیم که او هم اعلام کرد به هیچ عنوان این خبری که از طرف او منتشر شده را تایید نمی‌کند. با توجه به این‌وضعیت متاسفانه به نظر می‌رسد اشتباه خبرنگار یا آن رسانه باعث انتشار نادرست صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان گلستان شده است.
سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان، درباره خواسته‌های این تیم از فدراسیون بسکتبال نیز گفت: تیم شهرداری گرگان مدیریت مستقل دارد و هرگونه تصمیم‌ گیری برای تیمداری یا عدم شرکت در لیگ برتر بسکتبال، بر عهده مدیران این مجموعه است. تا زمانی که به حقوق معنوی تیم شهرداری گرگان و ارزش‌گذاری هواداران این تیم به عنوان پرشورترین و با فرهنگ‌ترین هواداران بسکتبال کشور که سرمایه اجتماعی محسوب می‌شوند احترام گذاشته نشود، شهرداری گرگان در لیگ حاضر نمی‌شود.
او در پایان با بیان اینکه فعلا هیچ‌ چیز قطعی نیست، تصریح‌ کرد: تاکید می‌کنم که باشگاه شهرداری گرگان بر مواضع قبلی خود استوار است و هنوز هیچ تصمیم جدیدی از سوی مدیران این مجموعه گرفته نشده است.
 


کد مطلب: 434157

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434157/فولادیان-حضور-شهرداری-گرگان-لیگ-بسکتبال-قطعی-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com