کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیروزی یک گله شهرخودرو مقابل استقلال در نیمه نخست

17 مرداد 1399 ساعت 10:20

مصاف شهرخودرو و استقلال در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر شاگردان سهراب بختیاری زاده به پایان رسید.



به گزارش بلاغ، در جریان هفته بیشت و هشتم رقابت های لیگ برتر، دو تیم شهرخودرو و استقلال در ورزشگاه امام رضای مشهد به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با پیروزی یک بر صفر قرمزپوشان مشهدی به پایان رسید.
در ابتدای بازی، دو تیم سعی کردند با هجوم به محوطه جریمه یکدیگر موقعیت رو دروازه ها ایجاد کنند تا بتوانند در ادامه شرایط را برای گشودن دروازه فراهم کنند.
بعد از حملات نصفه و نیمه دو تیم در شروع مسابقه، در دقیقه ۱۰، مهم ترین موقعیت بازی رقم خورد و ضربه ایستگاهی هرویه میلیچ به دیرک دروازه برخورد کرد.
بعد از موقعیت مهم تیم فوتبال استقلال، شهرخودرو با طرح ریزی حملات دیگر، در تلاش بود تا جریان بازی را به نفع خود کند. یکی از این تلاش ها در دقیقه ۱۶ رخ داد اما حضور سید حسین حسینی در درون دروازه استقلال باعث شد، نتیجه بازی تغییر نکند.
در ادامه باز هم این تیم استقلال بود که توانست موقعیت های مهمی ایجاد کند. دقیقه ۲۵ کرنر ارسالی میلیچ، ضربه سر علی کریمی را در پی داشت که توسط بازیکنان شهرخودرو دفع شد و در دقیقه ۲۷ باز هم بازیکنان ارسالی روی دروازه شهرخودرو داشتند که ضربه مهدی قایدی را مهدی رحمتی مهار کرد.
پس توقف سه دقیقه ای مسابقه در دقیقه ۳۰، شهرخودرو موفق شد به گل برسد. کار تیمی شهرخودرو در دقیقه ۳۵، حسین مهربان را در محوطه جریمه  استقلال صاحب موقعیت کرد و این بازیکن با یک شوت محکم موفق شد دروازه آبی پوشان پایتخت را باز کند.
پس این گل، بازیکنان استقلال تلاش کردند که نتیجه را جبران کنند و در دقیقه ۴۱، پاس محکم وریا غفوری به محوطه جریمه حریف از مقابل شیخ دیاباته گذشت و این بازیکن نتوانست از این موقعیت استفاده کند.
در پایان تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه بی ثمر بود تا شهرخودرو در نیمه اول موفق شود با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال به رختکن برود.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی‌، فرشید اسماعیلی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، روزبه چشمی، وریا غفوری، هرویه میلیچ و مهدی قایدی.
ترکیب شهرخودرو: مهدی رحمتی،آقاجانپور، امید منصوری، حسین مرادمند، علی نعمتی، خلعتبری، اکبر صادقی میلاد سرلک،امین قاسمی نژاد، حسین مهربان و محمد قاضی.
 


کد مطلب: 434132

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434132/پیروزی-یک-گله-شهرخودرو-مقابل-استقلال-نیمه-نخست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com