کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خبرنگاران تصویرگر زمان خود هستند

16 مرداد 1399 ساعت 21:50

قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح، روزخبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت.



به گزارش بلاغ، در متن پیامی که از سوی سردار مهدی فرحی، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان و سردار  موسی کمالی، مشاور عالی این قرارگاه برای ایسنا ارسال شده، آمده است: " روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته‌ای است که در راه روشنگری و آگاهی بخشی جامعه تلاش می‌کنند.
در ادامه این پیام عنوان شده، خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.
در بخش دیگری از این پیام نوشته شده است: براستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.
در پایان این پیام نیز قرارگاه مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح آورده است: لازم می‌دانیم روز خبرنگار را به سربازان حوزه خبری به‌خصوص خبرنگاران صدا و سیما،  ایسنا، باشگاه خبرنگاران جوان، فارس،تسنیم  ،مهر  ،ایلنا و ... تبریک بگوئیم."
 


کد مطلب: 434112

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434112/خبرنگاران-تصویرگر-زمان-خود-هستند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com