تاریخ انتشارجمعه ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۳۴۰۸۷
امام جمعه میاندورود گفت: در دهه اول محرم معمولا مردم نذوراتی دارند این نذورات به صورت خشکبار و سبدکالا تهیه و به نیازمندان بدهیم.
۰
plusresetminus
نذورات دهه اول محرم را به سمت کمک به نیازمندان سوق دهیم
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام رضا محمدنسب در مراسم تهیه و توزیع 192 بسته معیشتی که با همکاری ستاد نمازجمعه میاندورود و پایگاه‌های مقاومت شهر سورک انجام شد، اظهار کرد: طرح مواساتی که رهبری در ماه شعبان بیان کردند به‌عنوان کمک مومنانه یعنی نیازمندی که کمک های شما را دریافت می‌کند احساس امنیت و آرامش داشته باشد و احساس توهین و حقارت نکند و از مسئولان پایگاه‌های بسیج می‌خواهیم که طوری این کار را انجام دهند که این‌ها احساس عزت کنند.

وی بیان کرد: بسیجیان و مومنان همان‌طور که در دفاع مقدس در جنگ در وسط میدان بودند الان هم در وسط میدان کمک به نیازمندان قرار دارند.

امام جمعه میاندورود با اشاره به مناسبت‌های ماه محرم و صفر، خاطرنشان کرد: می‌توانیم از این ظرفیت زمانی استفاده کنیم و در دهه اول محرم معمولا مردم نذوراتی دارند این نذورات به صورت خشکبار و سبدکالا تهیه و به نیازمندان بدهیم.



محمدنسب تصریح کرد: معمول است که در این دهه هر شب در تکایا و میاجد شام می‌دهند، امسال همه کسانی که سالانه کمک می‌کردند برای تهیه شام این اقلام را به صورت سبد کالا تهیه و بین نیازمندان توزیع کنید.

وی افزود: با هدایت نذورات به سمت کمک به نیازمندان عزاداری حسنی را همراه با شعور حسینی برگزار می‌کنیم.

محمدنسب به تلاش‌های مدافعان سلامت اشاره کرد و گفت: در این ایام با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فشارهایی که مدافعان سلامت در حال تحمل هستند را کم کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴