کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شزنی: رونالدو می تواند دوباره معجزه کند

16 مرداد 1399 ساعت 13:55

دروازه‌بان یوونتوس معتقد است مهاجم پرتغالی می تواند مانند سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا معجزه کند.



به گزارش بلاغ، به نقل از آس، یوونتوس جمعه شب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیون به دنبال جبران نتیجه و صعود به دور بعد است. بانوی پیر در بازی رفت در فرانسه با یک گل شکست خورد. سال گذشته تیم تورینی توانست یک بازگشت فوق العاده داشته باشد و شکست ۲ بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید را با درخشش کریستیانو رونالدو جبران کند. شزنی در یک مصاحبه به دیدار برابر لیون اشاره کرد و گفت: تنها به این بازی فکر می کنیم. جو مشابهی مانند سال گذشته پیش از دیدار برابر اتلتیکو برقرار است. می توانیم دوباره نتیجه را جبران کنیم. 
دروازه‌بان یوونتوس به نقش رونالدو در این بازگشت اشاره و اظهار کرد: هت تریک دوباره رونالدو؟ هیچ کس به توانایی های این بازیکن شکی ندارد. او همیشه در لحظات تعیین کننده تفاوت خود را با دیگر بازیکنان نشان می دهد. رونالدو آماده است تا معجزه دیگری کند. 
شزنی در پایان گفت: برای هدف مهمی بازی خواهیم کرد. پیدا کردن انگیزه کار سختی نیست. همه ما هدفمند هستیم. لیون از لحاظ فیزیکی به نظر می رسد روی فرم است. آن ها هم آماده این دیدار هستند. باید دید که چه تیمی به یک چهارم صعود می کند. بدون هواداران بازی کردن سخت است. باید انرژی لازم را برای جبران نتیجه پیدا کنیم. نمی دانم تیم های اروپایی در چه شرایطی در این بازی ها حاضر می شوند. شانس اول وجود ندارد. باید هواداران مان را خوشحال کنیم. 
 


کد مطلب: 434051

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434051/شزنی-رونالدو-می-تواند-دوباره-معجزه-کند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com