کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش دمای ۴ تا ۸ درصدی سواحل دریای خزر

16 مرداد 1399 ساعت 12:15

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش دما در سواحل دریای خزر و وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.



به گزارش بلاغ، صادق ضیائیان در گفت و گو ، با تشریح وضعیت هوا گفت: بر اساس پیش بینی کلی نقشه های آینده نگری در سه روز آینده در استانهای ساحلی دریای خزر، برخی نقاط خراسان شمالی، ارتفاعات سمنان و در روز پنجشنبه (امروز) در برخی نقاط استانهای واقع در شمال غرب بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
وی با بیان این که از اواخر وقت فردا جمعه تا یکشنبه ۱۹ مرداد در جنوب شرق  سیستان و بلوچستان افزایش ابر ، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می دهد، گفت: دریای عمان نیز در این مدت مواج است و دریای خزر و نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه مواج است.
ضیائیان با بیان این که دمای هوا نیز از روز جمعه تا دوشنبه هفته آینده ۲۰ مرداد ماه در سواحل دریای خزر بین ۴ تا ۸ درجه افزایش می یابد، گفت: پدیده قالب در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در شمال سیستان و بلوچستان تا ۵ روز آینده وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.
وی در مورد وضعیت تهران نیز با بیان این که تهران تا روز شنبه آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد خواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه هوای تهران تا روز شنبه ۱۸ مرداد ۳۲ و کمینه آن نیز از ۲۲ در روز پنجشنبه به ۲۵ در روز شنبه می رسد.
 


کد مطلب: 434040

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/434040/افزایش-دمای-۴-۸-درصدی-سواحل-دریای-خزر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com