تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۳۴۰۲۸
سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن از سوال‌های زیادی که درباره وضعیت ام‌­باپه می‌شود عصبانی شده است. او هم‌چنین نگران وضعیت آسیب دیدگی وراتی است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن خود را آماده دیدار رفت برابر آتالانتا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند.
باتوجه به آسیب دیدگی ام­‌باپه خبرهای زیادی درباره غیبت او از حضور در دیدار حساس برابر آتالانتا به گوش می‌رسد.
روزنامه اکیپ نوشت که توماس توخل بعد از دیدار دوستانه شب گذشته برابر سوشو از سوال یکی از خبرنگاران درباره ام­‌باپه به خشم آمد و با لهجه‌ای تند گفت: ما قرار نیست که در یک دیدار دوستانه به میدان برویم. این دیدار در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و برابر تیمی است که در سری A بسیار خوب کار کرده است. ام‌باپه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا آماده این بازی شود. او 24 ساعته تلاش می‌کند اما آیا به بازی می‌رسد؟ آیا در صورت رسیدن خوب کار خواهد کرد؟ هیچ چیز معلوم نیست. پس لطفا این موضوع را تمام کنید.
او ادامه داد: من بسیار نگران وضعیت وراتی هستم. او ضربه بسیار شدیدی خورد. وضعیت وراتی نگران کننده است و منتظر گزارش نهایی پزشکان هستم. بدون شک وضعیت تیم نگران کننده است. کاوانی، کواسی و مونیه جدا شدند و بازیکنان مصدوم هم داریم اما با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم و به این بازیکنان اعتماد کامل دارم. بدون شک خود را آماده پیروزی برابر آتالانتا خواهیم کرد و بازی سختی در انتظار ما است.
توخل درباره مصدومان تیمش گفت: تیلو کرر برابر سوشو بازی نکرد اما او به بازی با آتالانتا می‌رسد. فکر می‌کنم که خوان برنارت و مائورو ایکاردی هم خواهند رسید.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲