تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۳۳۹۶۶
امام جمعه نکا گفت: مردمی که از دادن جان خود در راه اسلام، انقلاب اسلامی و حفظ حرمت مسلمین دریغ نمی‌کنند در راستای فرمان امام و رهبر معظم انقلاب از دادن اموال خود نیز یقینا دریغ نخواهند کرد.
۰
plusresetminus
شرکت در رزمایش کمک مومنانه آزمون ولایت‌پذیری است
حجت‌الاسلام محمدصادق محمدی لائینی در گفت و گو با بلاغ، با اشاره به برگزاری دومین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان نکا همزمان با سراسر کشور، اظهار کرد: این کمک‌ها قبل از آنکه به دست نیازمندان و محرومان برسد ابتدا به دست خداوند بزرگ و خالق هستی می‌رسد.

وی افزود: مردمی که از دادن جان خود در راه اسلام، انقلاب اسلامی و حفظ حرمت مسلمین دریغ نمی‌کنند در راستای فرمان امام و رهبر معظم انقلاب از بخشیدن اموال خود نیز به یقین دریغ نخواهند کرد.

امام جمعه نکا با بیان تأثیر فرمان رهبر معظم انقلاب و لبیک مردم به این دعوت برای کمک به هم‌نوعان خود، خاطرنشان کرد: آنچه در این ایام توسط مردم با همکاری گروه‌های مختلف مردمی و ارگان‌های مربوطه تهیه و توزیع می‌شود بیانگر ولایت‌پذیری مردم عزیز ما به شمار می‌آیند.

این مسئول اضافه کرد: این رزمایش‌ها نشان می‌دهند که مردم ما در برابر خواست مقام عظمای ولایت و رهبری تا چه اندازه مطیع و آماده هستند که همانطور که جان خود را در دست می‌گیرند حاضر هستند از مال خود نیز گذشت کنند.

وی گفت: امیدواریم با استقبال بیش از گذشته مردم نسبت به شرکت و رونق بخشیدن به این حرکت عظیم مردمی که در راستای کمک به نیازمندان و اقشار کم‌توان اقتصادی جامعه است بتوان رضایت الهی را کسب کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰