مدیرکل کمیته امداد مازندران اعلام کرد

اجرای رزمایش جهیزیه علوی برای 200 نوعروس همزمان با عید غدیر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۳۳۹۶۵
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در روزهای آینده و نزدیک به عید سعید غدیرخم مرحله بعدی تهیه و تحویل 200 جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد را برگزار می‌کنیم.
۰
plusresetminus
اجرای رزمایش جهیزیه علوی برای 200 نوعروس همزمان با عید غدیر
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام بشیر عالیشاه در حاشیه مراسم رزمایش مواسات و همدلی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان نکا با اشاره به آغاز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در استان، اظهار کرد: در این مرحله نیز کمیته امداد امام خمینی(ره) بسته‌های معیشتی شامل ملزومات غذایی و بهداشتی را تهیه کرده است.

وی افزود: باتوجه به نیازمندی‌هایی که در سطح مازندران شناسایی شده است از طریق شوراها و دهیاران روستاهای استان این مرحله کمک مومنانه نه تنها در شهرها بلکه در سطح روستاهای محروم میان خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان تهیه و توزیع ۵۰۰ سبد و بسته معیشتی برای محرومان تحت پوشش این نهاد در شهرستان نکا در قالب رزمایش ایران همدل، خاطرنشان کرد: این بسته‌ها هریک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان همراه با گوشت قربانی از سوی خیران تدارک دیده شده که در سطح روستاهای این شهرستان توزیع می‌شوند.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های پیش روی کمیته امداد در آینده نزدیک پرداخت و اضافه کرد: پس از برگزاری اولین مرحله رزمایش تحویل جهیزیه به نوعروسان، در روزهای آینده و نزدیک به عید سعید غدیر خم مرحله بعدی تهیه و تحویل ۲۰۰ جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین در راستای رفع مشکلات اسکان و خانه‌دار شدن مددجویان تحت پوشش این نهاد در روزهای آینده افتتاح و بهره‌برداری از ۲۰ باب منزل مددجویان در استان مازندران در برنامه قرار دارد.

عالیشاه به برنامه در نظر گرفته شده برای فاز دوم این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی کمیته امداد استان اشاره و تصریح کرد: برنامه ما برای این مرحله اطعام‌دهی به عزاداران سرور و سالار شهیدان با عنوان اطعام و اکرام حسینی است.

وی افزود: این طرح در دهه اول ماه محرم  و دهه پایانی ماه صفر تا سالروز شهادت امام رضا(ع) در سطح استان مازندران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴